تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۹۵۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدير عامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب:
عزم و اراده جدی دولت سیزدهم بر بازسازی و توسعه اماكن ورزشی


به گزارش روابط عمومي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، آئين بهره برداري تعدادي از اماكن ورزشي كوي فدائيان اسلام با حضور عليرضا دانشي، مدير عامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، ابوالقاسم حبيبي پور، مدير منابع انساني شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و غلامرضا نوراني، مدير توليد شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب برگزار شد.

مدير عامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب در حاشيه اين آئين با حضور در جمع خبرنگاران اظهار كرد: اقدامات فوق برنامه همواره در صنعت نفت براي همكاران و خانواده‌هاي آنان به عنوان يكي از پشتوانه‌هاي اصلي در كنار توليد حائز اهميت بوده است.

 

دانشي بر ضرورت استفاده بهينه از اوقات فراغت همكاران در اماكن ورزشي و تفريحي جهت سلامت سازي جسمي و شادابي روحي آنان تأكيد داشت و بيان كرد: در دولت سيزدهم عزم و اداره بر بازسازي اماكن ورزشي قرار گرفت و خوشبختانه توفيقات خوبي در سه سال اخير حاصل شد؛‌ همچنين بودجه هاي بسياري را در اين زمينه هزينه كرديم تا اماكن ورزشي را به استانداردهاي روز برسانيم.

 

وي به افتتاح استخر روباز در كوي فدائيان اسلام اشاره كرد و افزود: با زحمات مديريت‌هاي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب استخر روباز كوي فدائيان اسلام افتتاح شد تا در ايام تابستان كاركنان و فرزندان آنان استفاده‌هاي مطلوبي را از اين فضا داشته باشند؛ افزون بر آن بهره برداري از سالن تنيس روي ميز با بهره‌گيري از شاخصه‌ها و استانداردهاي روز دنيا اقدام شايسته‌اي بود كه بااستقبال بسيار خوبي مواجه شد.

 

مدير عامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب تصريح كرد: اميدواريم افزون بر ورزش همگاني در مناطق نفتخيز جنوب با تدابير لازم، ورزش حرفه اي را در تمام طول سال داشته باشيم.

 

گفتني است؛‌ اماكن كوي فدائيان اسلام بيش از 40 سال قدمت دارند؛ در حال حاضر مديريت منابع انساني، عمليات غير صنعتي و امور ورزش بازسازي و نوسازي اين اماكن را در دستور كار خود قرار داده است. 

:
:
:
آخرین اخبار