تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۲۹۵۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تاکید کرد
ضرورت تمرکز ‌دولت آینده بر آموزش‌های فنی

  مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بر ضرورت تمرکز دولت چهاردهم بر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال خبر داد.

شهرام ملایی‌هزاروند  با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات به خدمات ارزشمند دولت سیزدهم و در راس آن شهید رییسی اشاره و اظهار کرد: وقوع حادثه ناگوار شهادت شهید رییسی و همراهان، غافلگیرکننده بود. مردم با رای خود سرنوشت خود را برای ۴ سال تعیین خواهند کرد و حضور در این انتخابات برای ادامه یافتن راه شهدای خدمت اهمیت دارد.

وی ادامه داد: معیار انتخاب رییس جمهور براساس فرمایشات مقام معظم رهبری است. افرادی که تائید صلاحیت شدند همه محترم و مورد تائید نظام هستند. ما وظیفه داریم که همه جریانات و مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم و این رسالت اصلی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: هرچه شور و نشاط حضور در انتخابات بیشتر باشد، به نفع کشور است. ما در کشوری هستیم که رای آزاد و تعیین کننده است. بنابراین اولویت اول باید مشارکت حداکثری باشد.

ملایی‌هزاروندی عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری برای انتخاب فرد اصلح را باید در نظر گرفت تا به انتخاب فرد شایسته رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: دغدغه اصلی مسئولان اشتغال جوانان است. کوتاه ترین مسیر رسیدن به اشتغال سازمان فنی و حرفه‌ای است. نیروی متخصص و ماهر هیچ وقت بیکار نمی‌ماند. بنابراین باید بر این حوزه تمرکز کرد.

وی بر ضرورت تمرکز دولت چهاردهم بر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال تاکید کرد و افزود: شغلی ایجاد نمی‌شود مگر اینکه مهارت وجود داشته باشد. بنابراین توجه ویژه به این بخش برای ایجاد فرهنگ کار و تقویت این بخش اهمیت دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار