تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۲۹۵۶۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله حیدری:
برگزاری انتخابات پرشور خطرات تهدیدکننده انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند

  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت شرکت آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: برگزاری انتخابات پرشور، خطرات تهدید کننده انقلاب اسلامی را خود به خود خنثی خواهد کرد.

آیت الله محسن حیدری  بیان کرد: مردم در آستانه روز سرنوشت‌سازی قرار دارند که باید رئیس جمهور جدیدی انتخاب کنند.
وی با تاکید بر اینکه بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی همه باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند گفت: حضور حداکثری مردم موجب عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و راهبردی است که مقام معظم رهبری و امام راحل بارها و بارها به آن تکیه کردند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پشتوانه زمینی و یک پشتوانه آسمانی دارد اظهارکرد: پشتوانه آسمانی انقلاب اسلامی خدا و پشتوانه زمینی آن ملت ایران است.
آیت‌الله حیدری ادامه داد: اکنون انقلاب اسلامی به برکت وحدت ‌و حرکتی که ملت ایران آغاز کرده برای جبهه مقاومت و ملت‌های مستضعف و مسلمان الگو شده که این حرکت باید تداوم یابد.
وی تجلی این حرکت را انتخابات دانست و بیان کرد: هرچه انتخابات پرشورتر باشد اقتدار ایران اسلامی بیشتر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات یک امر عقلایی، واجب شرعی، ملی و انقلابی است که همه باید به آن توجه کنند.
وی بر ضرورت انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: اگر با وجود فرد اصلح ، یک انتخاب حاشیه ساز داشته باشیم که افرادی از زیر چترش وارد شوند که پول بیت المال را چپاول کنند، ملت ایران دچار خسارت و عقب‌ماندگی‌های زیادی می‌شود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران باید فردی اصلح، از نظر تفکر انقلابی مانند آیت الله رییسی، بااراده و خستگی‌ناپذیر انتخاب کنند.
وی هفتم تیرماه سالروز شهادت الله بهشتی در سال ۱۳۶۰ و چهلمین روز شهادت شهدای خدمت را گرامیداشت و افزود: اگر چه شهادت این ۲، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ایران اسلامی بود ولی شهادتشان برکات زیادی به دنبال داشت.
آیت الله حیدری تصریح کرد: خون شهید بهشتی باعث شد محاصره‌هایی که از داخل و خارج علیه ایران تشکیل شده بود شکسته شود.
وی با اشاره به برکات شهادت شهید بهشتی گفت: بعد از شهادت آیت الله رئیسی، حلقه محاصره توهمی که دشمنان برای انقلاب ایجاد کرده بودند شکسته شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: با وقوع اتفاق تلخ برای رئیس جمهور، پرده‌ها کنار رفت و خدمت صادقانه ایشان برای همه نمایان شد.
وی به خدمات شهید خدمت اشاره و تصریح کرد: آیت الله رئیسی در حدود یکهزار روز خدمت‌های زیادی به کشور ارائه کرد، دولتی تحویل گرفته بود که تقریبا از نظر بودجه و امکانات در حال فروپاشی بود.
آیت الله حیدری گفت: دولت سیزدهم با تلاش شبانه‌روزی توانست در دوران کرونا با تولید و واردکردن واکسن، فوتی‌ها را از ۷۰۰ نفر به هفت نفر برساند و همواره بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام تاکید داشت.
وی به فعالیت دوباره هپکو و هفت تپه به برکت تدابیر دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم، کشور به یک کارگاه ملی تبدیل شد، تحریم‌های ظالمانه دور زده شد و نفتی که ۲۰۰ بشکه در روز به فروش می‌رسید به ۲ هزار بشکه رسید.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به توجه آیت الله رئیسی به خوزستان اشاره کرد و گفت: خوزستان در جنگ تحمیلی دچار صدمات فراوان و عقب ماندگی‌های مضاعفی شده بود که باعث شد شهید جمهور طی ۲ و نیم سال، هشت بار به خوزستان سفر کند و خدمات رسانی بسیاری داشته باشد.
آیت الله حیدری، طرح آبرسانی غدیر، تحول در فاضلاب، احیای شرکت هفت تپه و توسعه صنایع نیشکر، فولاد و چوب را از جمله برکات دولت آیت الله رئیسی در خوزستان عنوان کرد و گفت: طرح انتقال آب کارون به فلات مرکزی در دست اجرا بود که در آستانه خالی شدن کارون قرار گرفته بودیم و در صورت متوقف نشدن این طرح، به گفته برخی کارشناسان باید کارون را آسفالت می کردیم.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری سیاست انتقال آب را تغییر و به دولت وقت دستور داد آب مورد نیاز فلات مرکزی از طریق دریای عمان تامین شود و آب از کارون منتقل نشود.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار