تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۹۵۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:
شاهد از بین رفتن قدرت پوشالی اسرائیل هستیم

 

ایسنا/خوزستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به جنایات اسراییل در غزه، گفت: جبهه مقاومت در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی داشته و امروز دیگر هیمنه آمریکا در منطقه شکسته شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اتفاقات و حوادث رخ داده میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، تقابل جبهه حق و باطل است. جبهه مقاومتی که امروز شاهد هستیم با محوریت نظام اسلامی، در منطقه در حرکت است و جریانی استکبارستیز است.

وی ادامه داد: نقطه مقابل مقاومت، جریان ظالم و مستکبر است. این تقابل در طول تاریخ میان حق و باطل وجود داشته و در قرآن کریم نیز بیان شده دو گروه حق و باطل همیشه در تقابل هستند تا نصرت الهی محقق شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: جبهه مقاومت در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی داشته است و امروز دیگر هیمنه آمریکا در منطقه شکسته شده است. در گذشته، وقتی ناو آمریکایی به سمت کشوری حرکت می‌کرد، رویکردهای آن دولت عوض و در راستای رویکرد آمریکا تغییر می‌کرد، اما امروز دیگر از آن قدرت به ویژه در غرب آسیا، خبری نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین قربانی تاکید کرد: قدرتمندان جهان در تلاش برای متوقف کردن حرکت جبهه مقاومت هستند و متاسفانه تنها جایی که مظلوم واقع شده، غزه است. البته با وجود گذشت بیش از ۸ ماه از جنگ میان فلسطین و رژیم صهیونیستی، شاهد از بین رفتن قدرت پوشالی اسرائیل هستیم و نتوانستند در مقابل مقاومت مردمی فلسطین به پیروزی برسند. این نشان می‌دهد که استراتژی مقاومت تاکنون موفق بوده است اگرچه افراد زیادی شهید شدند.

وی افزود: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی حیثیت خود را بر بادرفته می‌دانند. امروز یمن حیثیت آمریکا و انگلیس را در حوزه دریا زیر سوال برده است، اما از طرفی استکبار برای بازگرداندن حیثیت خود تلاش می‌کند و در غزه علیه مردمان بی گناه دست به جنایت می‌زند.  

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: در قرآن وعده داده شده که پیروزی نهایی با مظلومان جهان است. این وعده نزدیک است و امیدواریم هیمنه ظالمان به زودی در هم بشکند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار