تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۹۵۶۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مطرح کرد
لزوم حضور به موقع‌ رای‌ اولی‌ها پای صندوق‌های رای

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امیدواریم با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد و کسی انتخاب شود که بتواند این مسیر را ادامه دهد.

عبدالله حبیبی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات یکی از مصادیق مردم‌سالاری است و مردم می‌توانند در انتخاب سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد و کسی انتخاب شود که بتواند این مسیر را ادامه دهد.

حبیبی بیان کرد: آموزش و پرورش نیز در فرآیند پیش از برگزاری انتخابات، با تشکیل قرارگاه انتخابات و کارگروه‌های مرتبط، محتوای مورد نیاز را تولید و انتشار داد. همچنین ضمن دعوت به مشارکت حداکثری، تبیین گزینه اصلح برای جامعه هدف انجام شده است. علاوه بر این در روز انتخابات ۵۰۰ نفر از همکاران ما در کنار مزار شهید رئیسی در مشهد مقدس پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت مدارس در حوزه اجرای انتخابات، گفت: در فضای شاد محتواهای لازم برای رای اولی‌ها تولید و منتشر شده است. دانش‌آموزان رای اولی نمادی هستند که برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم حضور به موقع مردم و رای‌اولی‌ها پای صندوق‌های رای گفت: از مردم می‌خواهیم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای علاوه بر انتخاب فرد شایسته، موجب شوند دشمن‌شاد نشویم. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار