تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۹۵۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز: آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه هستیم

 فرماندار اهواز با بیان اینکه همه فرآیندها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و امن در این شهرستان انجام شده است گفت: همچنین تعیین شعب و آموزش نیروها و عوامل اجرایی انجام شده است.

سیداحمد موالی زاده  با اشاره به استقرار ۶۰۷ شعبه اخذ رای در شهرستان اهواز بیان کرد: تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم به پای صندوق های رای صورت گرفته و امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا، برنامه‌ریزی لازم برای تامین آب آشامیدنی و سیستم های سرمایشی صورت گرفته و از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

۱۷ هزار نفر کار اجرا، بازرسی و امنیت انتخابات را در اهواز برعهده دارند

فرماندار شهرستان اهواز ادامه داد: در این شهرستان حدود ۱۷ هزار نفر کار اجرا، بازرسی، نظارت و امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

وی افزود: از تعداد ۶۰۷ شعبه در شهرستان اهواز، ۵۷۱ شعبه در بخش مرکزی، ۲۰ شعبه در بخش غیزانیه و ۱۶ شعبه در بخش اسماعیلیه دایر خواهد شد.

موالی زاده با اشاره به اینکه ۵۳۷ شعبه شهری و ۷۰ شعبه روستایی کار انتخابات در شهرستان اهواز را انجام می‌دهند گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و به علت گرمای هوا، در تمام نقاط شهرستان صندوق اخذ رای وجود داشته تا مردم از این بابت اذیت نشوند.

وی در پایان گفت: فعالیت شعب اخذ رای از ساعت هشت صبح روز جمعه هشتم تیرماه آغاز خواهد شد و از مردم درخواست دارم در همان ساعات اولیه با در دست داشتن شناسنامه یا کارت ملی رای خود را به صندوق بیاندازند.

بر اساس این گزارش در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهانش، بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرد.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیرماه، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور برگزیده خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار