تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۹۵۶۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت‌های فعال در اهواز برای افزایش فضای سبز همکاری کنند
رییس شورای شهر اهواز گفت: کارخانجات و شرکت‌های فعال در اهواز برای افزایش سرانه فضای سبز اهواز که شرایط مناسبی ندارد همکاری و اقدام کنند.
 

 محمد علی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز در آیین‌ آغاز عملیات اجرایی ۹ هزار میلیارد ریال و بهره‌برداری از یکهزار میلیارد ریال شهرداری اهواز در محل گیت بوستان گفت: کارخانجات فعال در اهواز با بهسازی فضاهای اطراف خود کمک بزرگی به شهرداری می‌کنند.

او افزود: مجموعه استانداری خوزستان همکاری خوبی با شهرداری و شورای شهر اهواز برای پیشبرد طرح‌های عمرانی دارند و اعضای شورای شهر اهواز بدون هیچ قید و بندی جز قانون، تلاش دارند در کمترین زمان طرح‌ها را بررسی کنند.

آقای پورموسوی اضافه کرد: از نمایندگان اهواز انتظار می‌رود برای تامین اعتبار طرح‌های عمرانی و بهسازی شهرستان اهواز همکاری لازم را داشته باشند.

رییس شورای شهر اهواز با بیان اینکه این شهرستان با مشکلات فراوانی درگیر است ادامه داد: در اهواز یک هزار و یکصد دستگاه تاکسی وجود دارد این در حالی است که نیاز شهرستان اهواز چندین برابر این تعداد تاکسی است.

این مقام مسئول می‌گوید: قرارگاه سازندگی از جمله دستگاه‌هایی است که برای انجام طرح‌های عمرانی شهرستان اهواز همکاری بسیار خوبی دارد، سپاه نیز به دلیل دل نگرانی برای اهواز، همواره برای اجرای طرح‌های عمرانی به خوبی عمل کرده است.

پور موسوی بر استفاده از ظرفیت و توانمندی قرارگاه سپاه برای پیشبرد طرح‌های عمرانی شهرستان اهواز تاکید کرد.

رییس شورای شهر اهواز گفت: لیست پیمانکارانی که در اهواز سابقه درخشانی دارند باید تهیه شود تا طرح‌های شهرداری به این افراد واگذار کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کنترل طرح‌ها در شهرستان اهواز به خوبی انجام‌ نمی‌شود ادامه داد: کنترل مناسب باعث می‌شود تا طرح‌های عمرانی شهرستان اهواز در زمانی مشخص و با سرعت انجام شوند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار