تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۹۵۴۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعمیر بیش از ۵۰ دستگاه کولر برای نیازمندان توسط گروه جهادی شهید مدرس رامشیر

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج رامشیر از تعمیر و سرویس بیش از ۵۰ کولر برای خانواده های نیازمند به همت گروه جهادی شهید مدرس رامشیر خبر داد.

سرگرد پاسدار مجاهد غافلی اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و اوج گرما به ویژه در شهرستان رامشیر، گروه جهادی شهید مدرس، بیش از ۵۰ دستگاه کولرگازی نیازمندان را در حاشیه و مناطق همجوار این شهرستان به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت، تعمیر و سرویس کردند.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده خانواده ها در فصل تابستان خرابی کولر است که مشکلات زیادی را برای آن ها ایجاد خواهد کرد به همین جهت گروه جهادی شهید مدرس (ره) با شناسایی نیازمندان در زمینه تعمیر و سرویس کولرهای گازی به صورت رایگان، اقدام می‌کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رامشیر تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت کالای اساسی از جمله کولر، تعمیر، سرویس، گازگیری، دستمزد و هزینه حمل و نقل برای خانواده‌های کم برخوردار مشکل است.

وی بیان کرد: ناحیه مقاومت بسیج رامشیر همواره در عرصه های مختلف در کنار گروه‌های جهادی به عنوان پشتیبان، خدمات ارزنده ای را به مردم این منطقه ارائه داده است.

سرگرد پاسدار غافلی گفت: کولرهایی که نیاز به تعمیر دارند به مقر حوزه مقاومت بسیج رامشیر منتقل شده و تمامی وسایل مورد نیاز نیز به همت خیرین و تعمیرکاران بسیجی با تجربه و با سابقه گروه جهادی، تهیه می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار