تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۹۵۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واژگونی وانت کارگران در اندیمشک ۱۱ مصدوم داشت

 سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت در اندیمشک، مصدومیت ۱۱ نفر از سرنشینان این خودرو را در پی داشت.

عارف شرهانی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ و هفت دقیقه امروز، گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت حامل کارگران کشاورزی در جاده کرخه شهرستان اندیمشک به مرکز ارتباطات اورژانس اعلام و تیم های عملیاتی از پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به مصدومیت ۱۱ نفر از جمله ۹ خانم و ۲ آقا شد، ادامه داد: حال ۲ نفر از خانم های مصدوم این حادثه نامساعد گزارش شده است.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی ضمن اشاره به ایمن نبودن پیکان وانت‌ها برای حمل افراد، تاکید کرد: خودروهای حمل و نقل مثل پیکان وانت و نیسان برای حمل کالا و بار ساخته شده‌اند و برای حمل افراد، ایمنی کمتری دارند.

 جا به جایی غیرایمن کارگران مزارع کشاورزی که اغلب بانوان هستند توسط وانت بار و نیسان انجام می‌شود که تردد این خودروها در ساعات اولیه صبح در جاده‌های منتهی به زمین‌های کشاورزی محسوس است.

دی ماه سال گذشته نیز واژگونی یک دستگاه وانت‌بارحامل کارگران زن کشاورزی در محور دزفول در استان خوزستان، ۹ زخمی بر جا گذاشت

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار