تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۹۵۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاسخ غیرحضوری ‌شهردار اهواز به سوالات عضو شورا
پاسخ غیرحضوری ‌شهردار اهواز به سوالات عضو شورا

  در جلسه امروز شورای شهر اهواز که به صورت فوق‌العاده برگزار شد، دستورکار پاسخ شهردار به سوالات عضو شورا بررسی شد.

سیدمحمدعلی پورموسوی ‌رئیس شورای شهر اهواز در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۲۶ خردادماه) برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) و تبریک اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: امیدواریم این اعیاد و روزهای خوش با انتخابات پرشور و فراگیر و حضور حماسی مردم عزیز در انتخابات ادامه یابد و بهترین‌ها رقم بخورد.

 وی افزود: جلسه امروز شورا جلسه فوق‌العاده است. قانون اقتضا می‌کند جلسات فوق‌العاده برگزار شود تا ایام انتخابات با آرامش بگذرد و کارهای بر زمین مانده نداشته باشیم.

رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: یکی از دستورکارهای این جلسه، پاسخ شهردار اهواز به سوالات عضو شورا آقای مهداوی است که پاسخ شهردار به همه دوستان اعلام شده است. قاعدتاً باید شهردار چند دقیقه‌ای در این جلسه حضور پیدا می‌کرد که نیامد یا استکانف کرد و در این خصوص در جای خود بحث خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: طبق روال قانونی اگر آقای مهداوی از پاسخ شهردار قانع شده است، اعلام کند و در صورت قانع نشدن هم مراحل قانونی کار را پیش ببرد.

پورموسوی گفت: فرمانداری درخواست کرده است شهرداری اهواز ۲ میلیارد تومان برای برگزاری فرآیند انتخابات کمک کند که این لایحه دیروز دست ما رسیده است و به صورت دو فوریتی در جلسه مطرح و تصویب شود تا در این زمینه کمک شود.

در ادامه سید ناصر مهداوی عضو شورای شهر اهواز و سوال کننده از شهردار اظهار کرد: به هیچ عنوان از پاسخ های شهردار قانع نشدم و انتظار رسیدگی به صورت قانونی و استیضاح آقای امینی را دارم.

به گزارش ایسنا، سید ناصر مهداوی از شهردار اهواز سوالاتی مطرح کرده بود و جلسه فوق‌العاده امروز در خصوص پاسخ شهردار به سوالات وی برگزار شد و شهردار اهواز پاسخ‌های خود به این سوالات را به صورت غیرحضوری به همه اعضای شورای شهر ارائه داد.

انتهای پیام

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار