تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۲۹۵۰۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح امنیت محله محور توسط پلیس ماهشهر
فرمانده انتظامی ماهشهر از اجرای طرح امنیت محله محور و ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان خبر داد. 
 

 سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: طرح امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی محسوس تعداد ۱۳ نفر متهم (۴ نفر عامل تیراندازی، ۴ نفر حامل سلاح غیر مجاز، ۳ فروشنده مواد مخدر و ۲ نفر سارق) که داری سابقه سرقت، حمل مواد مخدر و حمل سلاح غیر مجاز را داشتند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ جوانمرد با بیان اینکه: متهمان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، اظهار داشت: در همین راستا تعداد ۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل: ۳ قبضه سلاح جنگی کلت کمری و ۲ قبضه سلاح شکاری، تعداد ۳ تیغه خشاب کلاش، تعداد ۶ عدد فشنگ کلت کمری، مقدار یک کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ترازوی توزین مواد مخدر، آلات استعمال مواد مخدر، تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و تعداد ۱۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با اشاره به اینکه این طرح به جهت امنیت و آسایش شهروندان به طور مستمر اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار