تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۹۵۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز میزبان هفدهمین المپیاد ورزشی‌ بیماران خاص و پیوند اعضای کشور شد

 - رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان از برگزاری هفدهمین المپیاد ورزشی‌ بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در اهواز خبر داد.

جمال فتاحی   اظهار کرد: این پیکارها با عنوان هفدهمین المپیاد ورزشی‌ بیماران خاص و پیوند اعضا در رشته های تنیس روی میز، شطرنج، دارت و تیراندازی از ۳۱ خردادماه به مدت ۲ روز در اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۱۸ شرکت کننده از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند افزود: این رقابت ها در ۲ بخش آقایان و بانوان در ۲ رده سنی بالای ۳۵ سال و زیر ۳۵ سال برگزار می شود که در پایان نفرات برتر معرفی می شوند.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان ضمن قدردانی از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: بی شک برگزاری چنین رویدادی در روحیه و انگیزه ورزشکاران استان اثرگذار است.

وی بیان کرد: با توجه به عملکرد ورزشکاران استان در سال های اخیر، احتمال درخشش آنها در این پیکارها و قهرمانی استان دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی پیوند اعضا کشور و عنوان سومی رقابت های تالاسمی بانوان کشور شد. همچنین اعزام تیم تنیس روی‌میز آقایان و بانوان به کشور عمان و اعزام تمام گروه‌های بیماران خاص به مسابقات کشوری با کسب ۲۷ مدال از مهمترین اقدامات هیات استان در سال گذشته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار