تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۲۹۵۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهسازی روشنایی بزرگترین تفریحگاه ساحلی خوزستان
معاون امور شهر شهرداری دزفول گفت: مرحله دوم عملیات بهسازی روشنایی تفریحگاه علی کله به عنوان بزرگترین بوستان ساحلی خوزستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.
 

 هادی حلیم زاده گفت: بهسازی و تقویت روشنایی این بوستان به منظور رفاه حال شهروندان و گردشگران در تفرجگاه آغاز شد، بهسازی و بهبود مستمر زیرساخت های خدماتی و رفاهی تفریحگاه ساحلی علی کله به عنوان یکی از مهمترین مراکز گردشگری دزفول و خوزستان، از اولویت‌های شهرداری است.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت نور در شهرداری دزفول به منظور بهبود روشنایی پارک ها، معابر و بوستان های این شهر بیان کرد: اجرای روشنایی بوستان های رعنا، بهار آزادی، میدان امام علی (ع)، میدان خلیج فارس، بلوار مقاومت و ملاصدرا به عنوان اولویت در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که این طرح ها بر اساس اولویت تا پایان امسال عملیاتی می شوند.

معاون شهردار دزفول تاکید کرد: افزایش امنیت، جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی و ایجاد فضایی مطلوب برای تفریح و استراحت شهروندان و گردشگران از جمله اهداف اجرای عملیات بهسازی روشنایی بوستان علی کله است.

وی با بیان اینکه بوستان ساحلی علی کله به ویژه در ایام گرم سال میزبان دهها هزار نفر از شهروندان و گردشگران است ادامه داد: علاوه بر بهسازی روشنایی، برنامه‌هایی برای افزایش فضای سبز و بهبود امکانات رفاهی در تفریحگاه‌های شهر نیز در دست اقدام است.

:
:
:
آخرین اخبار