تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۳۰۰۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی چهار متخلف صنفی خوزستان

 مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: چهار متخلف صنفی در خوزستان به اتهام قاچاق کالا و فروش خارج از شبکه به پرداخت جریمه پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال محکوم شدند.

 مهدی طیبی شنبه در خصوص رسیدگی به تخلفات صنفی در استان بیان کرد: پرونده یک واحد نانوایی در اهواز به دلیل عرضه خارج از شبکه

۳۳ کیسه آرد، در شعبه هفتم رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه طی تحقیقاتی که انجام داد متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد و جریمه نیز دریافت شد.

طیبی اظهار کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان پس از کشف تخلف، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

طی یک ماه اخیر چندین نانوا در اهواز به دلیل عرضه خارج از شبکه آرد محکوم شدند.

 

قاچاقچی پارچه در دشت آزادگان محکوم شد

طیبی گفت: پرونده قاچاق ۱۹۵ طاقه پارچه به ارزش ۲ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان دشت آزادگان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه با توجه به اطلاعات پرونده ، متخلف را علاوه ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی ۲ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان پس از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف کالای به ظن قاچاق گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

شناسایی محموله قاچاق سوخت در امیدیه

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: پرونده قاچاق ۷۴۹ لیتر نفتگاز به ارزش ۲۴۱ میلیون و ۸۰۵ هزار ریال در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۵۴۴ میلیون و ۶۲ هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 

بیشتر بخوانید

  • یک کشتارگاه مرغ متخلف در اهواز محکوم شد

  • مرغ فروش متخلف در ایذه جریمه شد

  • محتکر شلتوک در اهواز محکوم شد

 

به گفته طیبی ماموران نیروی انتظامی شهرستان امیدیه در حین گشت زنی و پس از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف سوخت قاچاق، گزارش را برای بررسی به تعزیرات حکومتی امیدیه ارسال کردند.

 

محکومیت قاچاقچی لوازم خانگی در اندیمشک به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال

طیبی در ادامه بیان کرد: پرونده قاچاق لوازم خانگی در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک در ایست و بازرسی گلوگاه پل زال این شهرستان با توقیف یک دستگاه خودرو و کشف کالای به ظن قاچاق، گزارش را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار
ذ