تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۹۶۲۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد
دریافت شهریه ‌مازاد در برخی مدارس غیردولتی خوزستان/ ارجاع پرونده مدارس متخلف به شورای نظارت

  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به دریافت شهریه مازاد در برخی مدارس غیردولتی گفت: تعداد مدارسی که شهریه مازاد دریافت کردند کم نبوده است و پرونده همه این موارد به شورای نظارت اداره‌کل آموزش و پرورش ارجاع و تفهیم تخلف انجام شد.

عبدالله حبیبی با اشاره به روند بازدید از مدارس غیردولتی اظهار کرد: در برخی از این بازدیدها متوجه شدیم برخی از این مدارس، به جز شهریه ثابت و فوق برنامه، وجوه دیگری از والدین دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نرخ‌نامه شهریه ثابت و فوق برنامه باید در تابلو مدرسه نصب شده باشد و خانواده‌ها بتوانند این نرخ‌ها را ببینند، افزود: در صورتی که مبلغ مازاد بر شهریه و فوق برنامه دریافت شود، خانواده‌ها هر چه سریعتر شکایت خود را در سامانه  hekayat.medu.ir  ثبت کنند یا به اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان مراجعه کنند. مدارسی که سال گذشته نیز مبالغ بیشتری دریافت کرده بودند باید مبلغ مازاد را به خانواده‌ها برگردانند.  

حبیبی با بیان اینکه میزان شهریه در سامانه my.mosharekat.ir قابل مشاهده است، عنوان کرد: دریافت چک از خانواده‌ها هم به هیچ وجه جایز نیست.

وی افزود: امسال به همراه تیم‌های ارزیابی به صورت مستمر در مدارس غیر دولتی حضور پیدا می‌کنیم و روند دریافت شهریه‌ها را بررسی می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بیشترین موارد دریافت شهریه مازاد در مدارس غیردولتی خوزستان، در اهواز و آن هم در مناطق خاصی بوده است، گفت: در بازدیدها متوجه شدیم که برخی مدارس، مبلغ قابل توجهی مازاد بر شهریه و فوق برنامه دریافت کرده‌اند. تعداد مدارسی که شهریه مازاد دریافت کردند کم نبوده است و پرونده همه این موارد به شورای نظارت اداره‌کل آموزش و پرورش ارجاع و تفهیم تخلف انجام شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار
ذ