تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۲۹۵۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بزرگترین ‌مرحله تجهیز اماکن ورزشی خوزستان در حال انجام است

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از بزرگترین مرحله تجهیز اماکن ورزشی در استان خبر داد و گفت: اختصاص این تعداد تجهیزات به شهرستان‌ها مسبوق به سابقه نبوده و تلاش می‌کنیم تداوم داشته باشد.

  حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با اشاره به تجهیز اماکن ورزشی استان به وسایل سرمایشی و گرمایش اظهار کرد: بزرگترین مرحله تجهیزات خریداری شده اماکن ورزشی در حال تزریق به شهرستان‌های استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در این مرحله تجهیزات سرمایشی، گرمایشی شامل انواع کولرهای گازی ۱۸، ۲۴، ۳۰، ۳۶ و ۶۰ هزار پنجره‌ای، دیواری و ایستاده، بخاری، تصفیه آب، انواع آب سردکن و برخی اقلام مورد نیاز شهرستان‌ها به اماکن ورزشی سراسر استان تعلق می‌گیرد.

وی عنوان کرد: این مرحله یکی از بزرگترین مراحل تجهیز وسایل سرمایشی و گرمایشی استان خوزستان در سال‌های اخیر است که در این مرحله ۲۴۳ قلم انواع تجهیزات مذکور به شهرستان‌ها تعلق می‌گیرد.

بنی تمیم با اشاره به فرایند نیازسنجی و خرید اقلام گفت: پس از تأمین اعتبار از محل اعتبارات استانی، از طریق ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها اولویت‌ها اعلام و در فرایند مناقصه خریداری شد که هم اکنون در حال تزریق به شهرستان‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: در سال گذشته نیز بیش از ۱۴۰ مورد از اقلام مشابه خریداری شد که بخشی از سالن‌های ورزشی استان را به سیستم‌های سرمایشی و وسایل مورد نیاز مجهز کرد.

وی افزود: با حمایت‌های صورت گرفته از ورزش در ۲ سال اخیر توانسته‌ایم بخشی از مطالبات جامعه ورزش و جوانان را مرتفع کنیم، هر چند با شرایط مطلوب فاصله داریم ولی این تعداد تزریق به شهرستان‌ها مسبوق به سابقه نبوده است و تلاش می‌کنیم ادامه دار باشد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار