تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۹۶۰۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با مشارکت بالا در انتخابات دشمن می‌فهمد مردم میدان را خالی نکرده‌اند

  استاندار خوزستان گفت: با مشارکت بالا در انتخابات دشمن می‌فهمد مردم میدان را خالی نکرده‌اند و آن‌ها نمی‌توانند سوءاستفاده کنند.

علی‌اکبر حسینی‌محراب در دومین کنگره زنان تاثیرگذار خوزستان و دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت خوزستان که امروز (۱۳ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: همه توطئه‌های دشمن علیه کشور در خوزستان انجام می‌شود و در طول تاریخ آنقدر که به خوزستان هجمه شد؛ در جاهای دیگر انجام نشد.

 وی افزود: سلاحی که اکنون دشمن سراغ دارد، صندوق رای و میزان مشارکت مردم در انتخابات است. حضرت آقا فرمود حتی آن‌هایی که انقلاب اسلامی را قبول ندارند باید به خاطر کشورشان رای بدهند. اکنون وظیفه من و شما است که اهمیت این موضع را تبیین کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: با مشارکت بالا در انتخابات دشمن می‌فهمد مردم میدان را خالی نکرده‌اند و آن‌ها نمی‌توانند سوءاستفاده کنند.

وی بیان کرد: اگر مشارکت مردم در انتخابات کم باشد همه قدرت‌ها مجددا به این فکر می‌افتند که توطئه کنند و در چنین شرایطی باید هزینه‌های سختی بدهیم.

حسینی‌محراب عنوان کرد: ما یک خانواده هستیم و قبول داریم مشکلات وجود دارد اما دعوای داخل خانه شخصی ما به کسی ربطی ندارد.

وی افزود: از اول نقلاب تاکنون بیش از ۴۰ بار انتخابات در کشور ما برگزار شده است در حالی که در برخی کشورهای منطقه، قانون اساسی وجود ندارد. مثلا اجازه نمی‌دادند حجاج ما رای دهند چون رای‌گیری در کشور آن‌ها وجود ندارد و پادشاه می‌تواند هر تصمیمی بگیرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح بیان کرد: روز جمعه تا ساعت ۱۲ شب که آخرین زمان شرکت در انتخابات است، برای تبیین مشارکت وقت هست، بنابراین باید در فرصت باقیمانده و تا پایان رای‌گیری حتما همه را به رای دادن دعوت کرد.

وی عنوان کرد: شهید رئیسی در زلزله اندیکا و حادثه متروپل در محل حوادث حضور پیدا کرد و از مردم دلجویی کرد. از سوی دیگر به صورت مستمر در حال رفتن به کشورهای مختلف بود و در هواپیما استراحت می‌کرد تا مسائل کشور را حل کند.

حسینی‌محراب گفت: کارهایی که در دوران آقای رئیسی انجام شد با دولت قبل قابل مقایسه نیست. حضرت آقا فرمود اگر دولت شهید رئیسی ادامه پیدا می‌کرد بیشتر مشکلات کشور حل می‌شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار