تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۹۶۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به حضور حداکثری در انتخابات

 سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: حضور حداکثری آحاد جامعه در مرحله دوم انتخابات عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

فراز کمالوند اظهار کرد: عرصه پیش‌روی ما انتخابات است و مردم به سرنوشت خودشان و کشور حساس هستند و با مطالعه و شناخت بیشتر، رییس جمهور متخصص و کارآمدی را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: این انتخاب سرنوشت چهار ساله کشور را رقم خواهد زد و جامعه ورزش هم همانند سایر اقشار در این عرصه سرنوشت‌ساز شرکت خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: مردم ایران همواره سرنوشت خود را با شرکت گسترده در انتخابات رقم زده‌اند و این بار نیز از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

کمالوند بیان کرد: مردم فردی را انتخاب کنند که به درد جامعه آگاه باشد و آینده‌ای روشن را برای کشور بخصوص جوانان رقم بزند.

وی اظهار کرد: قطعا هواداران فهیم تیم فوتبال صنعت‌نفت با درک حساسیت و شرایط فعلی کشور در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضور حداکثری خواهند داشت.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت:وقتی که رهبر عزیزمان با یک انگیزه خاص، دعوت می‌کنند و از مردم می‌خواهند در این شرایط سخت در انتخابات شرکت کنند وظیفه همه ما است که در عرصه حضوری آگاهانه داشته باشیم و در سرنوشت خودمان سهیم باشیم.

وی افزود:حضور در عرصه انتخابات سرنوشت ساز است و مردم و اهالی ورزش باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار