تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۹۶۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پذیرش ‌دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه صنعتی بهبهان

 معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان از صدور مجوز پذیرش دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه خبر داد.

مجید مرادی زیرکوهی اظهار کرد: مجوز پذیرش دانشجویان بین‌الملل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال جاری از سوی سازمان امور دانشجویان برای دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان صادر شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جذب دانشجوی بین‌الملل است. از این رو در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان همسو با سیاست‌های وزارت عتف، اقدامات لازم برای جذب دانشجوی بین‌الملل در سازمان امور دانشجویان پیگیری شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه و تقاضای صدور مجوز جذب و پذیرش دانشجوی بین‌المللی، موضوع در دبیرخانه کارگروه جذب و پذیرش دانشجویان بین‌الملل مطرح و مجوز پذیرش دانشجوی خارجی از سوی سازمان امور دانشجویان برای دانشگاه صادر شد.

مرادی زیرکوهی افزود: موافقت اصولی این مجوز، براساس بازدید و بررسی حضوری کارشناسان سازمان امور دانشجویان از امکانات و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه از جمله زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی، رفاهی و... و همچنین پیشینه قابل توجه این دانشگاه در عرصه‌های پژوهش و فناوری صادر شده است.

وی اضافه کرد: در فاز نخست پذیرش دانشجویان بین‌الملل، مجوز تحصیل ۱۶۷ دانشجوی خارجی در سه مقطع به دانشگاه داده شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار