تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۹۶۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستانی‌ها قبل از تکمیل کلاس‌ها دانش‌آموزان را ثبت‌نام کنند

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم مراجعه به موقع خانواده‌ها به مدارس برای ثبت‌نام دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: به زودی کلاس‌ها تکمیل می‌شوند و در نتیجه خانواده‌ها در پیدا کردن فضای آموزشی مناسب و ثبت‌نام کتاب دچار مشکل خواهند شد.

 عبدالله حبیبی با اشاره به روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس گفت: ثبت‌نام پایه‌های اول و هفتم آغاز شده است و از همه مردم خوزستان می‌خواهیم هرچه سریعتر نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان خود در مدارس اقدام کنند.

وی افزود: باید توجه شود که ثبت‌نام کتاب درسی منوط به ثبت‌نام در مدرسه است بنابراین خانواده‌ها باید نسبت به ثبت‌نام سریع دانش‌آموزان به ویژه در پایه اول اقدام کنند. مدت زیادی از آغاز فرآیند ثبت‌نام پایه اول گذشته و دیگر وقت زیادی باقی نمانده است و به زودی کلاس‌ها تکمیل می‌شوند و در نتیجه خانواده‌ها در پیدا کردن فضای آموزشی مناسب و ثبت‌نام کتاب دچار مشکل خواهند شد، بنابراین باید سریعتر در این زمینه اقدام کنند.

حبیبی بیان کرد: دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها روزهای کاری مدارس است و با توجه به گرمای هوا ممکن است برخی روزها مدارس به این دلیل تعطیل شوند و خانواده‌ها دچار مشکل شوند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار