تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۳۰۰۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مجلس: نقاط آبگیر ملاشیه اهواز پیش از آغاز بارندگی‌ها رفع معضل شود

 نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شروع سال تحصیلی و ضرورت تسهیل تردد دانش آموزان منطقه ملاشیه اهواز گفت: معضل نقاط آبگیر این منطقه پیش از آغاز بارندگی‌ها رفع شود و در این زمینه دستگاه های مربوطه اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

سید محسن موسوی زاده در خصوص جلسه بررسی مشکلات کوی ملاشیه در حوزه آب، فاضلاب، برق و خدمات شهری، اظهار کرد: منطقه ملاشیه اهواز نیازمند توجه بیشتری از سوی مدیران و دستگاه های خدمات رسان و اجرایی است.

وی افزود: رفع مشکلات ملاشیه تنها با حضور میدانی به صورت عملیاتی امکان پذیر نیست‌ بلکه این نشست ها و رسیدگی ها برای چنین محلاتی باید به صورت مداوم برقرار شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه پس از بحث و گفت وگو و با حضور معتمدین و فعالین اجتماعی مقرر شد که روشنایی محلات با قید فوریت تکمیل و موضوع خدمات شهری و آسفالت نیز از طریق شهرداری منطقه در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: همچنین قرار است به زودی نقاط آبگیر ملاشیه با توجه به شروع مدارس و قبل از فصل بارش اصلاح و رفع نقص شود تا شهروندان در این زمینه دیگر با مشکلی روبه‌رو نباشند.

 در این جلسه موالی‌زاده فرماندار اهواز، دشتی زاده مدیرعامل شرکت آبفا اهواز، توکلی معاون توزیع برق اهواز، شهردار منطقه، معاون شرکت گاز اهواز، فرمانده بسیج و سایر فعالان اجتماعی و معتمدین حضور داشتند و مسائل و مشکلات ملاشیه به صورت کلی و جزیی مورد بررسی قرار گرفت.

موضوع آبرسانی و توسعه برق منطقه ملاشیه در سال های اخیر یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه بوده که در این زمینه دولت و سپاه اقداماتی را صورت داده اند اما با توجه به جمعیت منطقه هنوز مردم با مشکلاتی همراه هستند که دولت و مجلس برای رفع این نواقص بسیج شده اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار