تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۳۰۰۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیفوما: قبل از آمدنم به ایران با پورعلی‌گنجی حرف نزدم/ طوری بازی می‌کنیم که همه بترسند

 بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هیچ‌وقت از آمدنم به ایران با مرتضی پورعلی گنجی حرف نزدم و تصور نمی‌کردم که با پیراهن استقلال خوزستان در لیگ ایران بازی کنم.

تیوی بیفوما در خصوص تساوی استقلال خوزستان برابر چادرملو اردکان در هفته پنجم اظهار داشت: ما از قبل این حریف را آنالیز کردیم و می‌دانستیم چادرملو تیم دونده و جنگنده است. در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و می‌دانستیم حریف در کدام منطقه زمین ضعف دارد اما متاسفانه در ۴۵ دقیقه دوم گل خوردیم و نتوانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و من شک ندارم در دیدار بعدی می‌توانیم برنده شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد کیفیت لیگ ایران گفت: خوشحالم که به لیگ برتر فوتبال ایران آمدم چون لیگ پویایی دارد و پر از بازیکنان خوب و باکیفیت است و همه تیم‌های لیگ برتری به دنبال این هستند که بتوانند برای تیم‌شان موفقیت کسب کنند. امیدوارم من هم بتوانم با عملکردم هواداران را خوشحال کنم چون خوشحالی طرفداران باعث می‌شود هر روز تلاش‌های بیشتری انجام دهم.

بازیکن استقلال خوزستان درباره کار کردن با میودراگ بوژوویچ سرمربی این تیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدیران باشگاه سرمربی‌ای آوردند که سخت‌گیر است و دلسوزانه برای موفقیت تیم تلاش می‌کند. شک ندارم در آینده تیم با حضور بوژوویچ طوری بازی می‌کند که همه تیم‌ها از اسم ما بترسند. امیدوارم این سرمربی مونته‌نگرویی در استقلال خوزستان بماند چون سیستم بازی او این است که بازیکنان باید جنگنده باشند.

بیفوما در خصوص اینکه آیا برای حضور در لیگ ایران با هم‌بازی سابق خود مرتضی پورعلی‌گنجی حرف زده‌ای یا نه، گفت: زمانی که من با پورعلی‌گنجی در چین هم بازی بودیم او به من در مورد لیگ ایران می‌گفت و من هم اطلاعات کمی از لیگ ایران داشتم اما هیچ‌وقت از آمدنم به ایران با مرتضی حرف نزدم. من تصور نمی‌کردم که با پیراهن استقلال خوزستان در لیگ ایران بازی کنم اما در این چند هفته‌ای که گذشته است، این اعتقاد را پیدا کرده‌ام که لیگ ایران، لیگ خوبی است.

وی ادامه داد: تیم‌های ایرانی را تا حدودی می‌شناختم و این شناختم هم از طریق لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌های آسیا بود.

بازیکن استقلال خوزستان در مورد بازی آینده این تیم برابر ملوان انزلی، تصریح کرد: در این چند هفته‌ای که گذشت، شاهد بودیم که ملوان تیمی بسیار خوب و قوی بوده و همیشه به دنبال این است که بتواند حریف‌های خود را به چالش بکشاند اما ما هم استقلال خوزستان هستیم و به دنبال ۳ امتیاز خارج از خانه‌ایم چرا که در بازی قبل نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار