تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۰۰۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهیان نور از مهمترین سنگرهای مقابله با دشمن در جنگ نرم است

  فرمانده قرارگاه راهیان نور جنوب غرب کشور حرکت مقدس راهیان نور را بسیار پر اهمیت و با برکت دانست و گفت: امروز در جبهه کار فرهنگی، کاروان‌های راهیان نور یکی از مهمترین سنگرهای مقابله با دشمن در جنگ نرم هستند.

سردار علی سپهوند  اظهار کرد: همه ساله و با گذشت زمان علاقه نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها برای حضور در یادمان‌های دفاع مقدس در خوزستان از سراسر کشور بیشتر می‌شود، به همین منظور باید شرایط برای استقبال از مردم در یادمان‌ها به بهترین شکل فراهم باشد.

وی با اشاره به اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تعریف شده است ادامه داد: رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس انسان‌های ویژه‌ای بودند که با اخلاص جان خود را نثار انقلاب و کشور کردند که باید رشادت های آنها به نسل جوان معرفی شود.

سردار سپهوند افزود: یاد و خاطره هشت سال دفاع جانانه جوانان میهن اسلامی را باید برای نسل‌ جدید تشریح و بیان کنیم تا آنها بدانند که اگر آزادانه نفس می‌کشند به واسطه جوانانی بوده که از هستی خود گذشته و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور جنوب غرب کشور گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس با نمایش قدرت دفاعی به دشمنان اسلام ثابت خواهیم کرد که همیشه آماده دفاع از کیان اسلامی خود هستیم.

وی بیان کرد: بی شک آنچه روح ما را طراوت می‌دهد خدمت به شهدا و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهرستان آبادان با یادمان شهدای عملیات والفجر هشت، یادمان شهدای عملیات ذالفقاری و باغ موزه دفاع مقدس یکی از مکان های حضور کاروان‌های راهیان نور است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار