تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۰۴۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‎های‌اداره‌ارشادخوزستان‌درهفته‌دفاع‌مقدس
مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تشریح برنامه‌های این اداره در هفته دفاع مقدس، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از خانواده‌های شهید و ایثارگر برگزار خواهد شد.

عباس حیدری با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس در تالار آفتاب اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که خانواده‌های شهدا و ایثارگران نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشته‌اند اظهار داشت: در جنگ تحمیلی مادران و همسران شهید و ایثارگر با تشویق عزیزان خود به مجاهدت در راه حق فرزندان و همسران خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و با صبر و شکیبایی خود درس ایمان را به آیندگان آموختند.

حیدری همچنين به تشریح برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: نمایشگاه دستاوردهای ادارات در دفاع مقدس در بلوار ساحلی اهواز برگزار خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این که نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس به همت ادارات استان برگزار خواهد شد تأکید کرد: در این نمایشگاه ادارات دولتی و غیردولتی فعالیت‎های خود را در زمینه جنگ و امداد به نمایش خواهند گذاشت.

وی همچنین از برپايی نمایشگاه کتاب در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد و برگزاری اردوی مناطق جنگی با حضور پرسنل اداره، نمایشگاه عکس در محل موزه هنرهای معاصر اهواز، شب شعر به زبان عربی، تئاتر خیابانی‌ و کارگاه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته دفاع مقدس برشمرد.
:
:
:
آخرین اخبار