تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۹۳۰۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:
زمینه برای سرمایه گذاری خارجی در حوزه صنعت فراهم است


رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما نیاز داریم چنین نمایشگاه هایی را نه تنها در کشور بلکه در خارج از کشور برگزار کنیم تا بتوانیم بازارهای بین المللی را از طریق همین نمایشگاه ها فعال کنیم.

ذبیح الله خداییان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی نفت در گفت و گوی اختصاصی با روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: یکی از بخش هایی که می تواند در تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت بخش خصوصی موفق باشد، بخش صنعت نفت و گاز و پتروشیمی کشور است که ظرفیت بسیار خوبی برای حضور بخش خصوصی دارند.

 

وی افزود: باید ظرفیت های این بخش ها را به نمایش بگذاریم تا مردم و شرکت ها این نیازها را ببینند و مطلع شوند و پس از آن برای تامین نیازها بکوشند.

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت گفت: برگزاری این نمایشگاه ظرفیت های صنعت نفت را نشان می دهد. همچنین زمینه ای جهت بازاریابی شرکت ها و کارخانه فراهم می کند که در بازار یابی دچار عارضه هستند.

 

خداییان عنوان کرد: ما نیاز داریم چنین نمایشگاه هایی را نه تنها در کشور بلکه در خارج از کشور برگزار کنیم تا بتوانیم بازارهای بین المللی را از طریق همین نمایشگاه ها فعال کنیم.

 

وی ادامه داد: با برگزاری چنین رویدادهایی در خارج از کشور و حضور کارخانه ها و شرکت های ایرانی در این کشورها، قطعا زمینه برای صادرات خدمات و محصولات برای این شرکت ها فراهم می شود.

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در حوزه صنعت و معدن زمینه برای سرمایه گذاری خارجی فراهم است، گفت: سرمایه گذاران خارجی باید محصکلات و توانمندی های داخلی را ببینند و در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کنند

 

     
 
:
:
:
آخرین اخبار