تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۲۹۳۰۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده بسیج صنعت نفت جنوب:
تحریم های دشمن مانع اراده داخلی و تولید نشد


به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سرهنگ حسن باقری، فرمانده بسیج صنعت نفت جنوب در حاشیه بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت شرکت های خارجی در نمایشگاه با توجه به اینکه کشور ما در تحریم قرار دارد، نقطه قوت امسال است.

وی با اشاره به حضور ١٢ کشور خارجی در این نمایشگاه بیان داشت: در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران، هزار و ٧۵٠ شرکت داخلی و خارجی محصولات خود را در معرض نمایش قرار دادند.

 

سرهنگ باقری افزود: این نمایشگاه نسبت به دوره گذشته از نظر تخصصی، ارائه دستاوردهای جدید، حضور شرکت های دانش بنیان و پارک های فناوری پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. 

 

فرمانده بسیج صنعت نفت جنوب ادامه داد: پیام این نمایشگاه این است که وجود تحریم ها نمی تواند مانعی در برابر اراده داخلی و تولید شود. 

 

وی با اشاره به افزایش چشمگیر تولید نفت با روحیه جهادی نیروهای داخلی خاطرنشان کرد: خارجی ها تصور نمی کردند که جمهوری اسلامی ایران بتواند با اتکاء به توانمندی های داخلی از نظر مسائل فنی تولید نفت، پالایش و صنایع پتروشیمی به چنین دستاوردهایی برسد. 

 

سرهنگ باقری در پایان گفت: امروز کشورهایی که به دنبال منافع خود برای سرمایه گذاری در نفت و گاز ایران هستند؛ توجهی به صحبت های دشمن برای تحریم نفت و گاز جمهوری اسلامی ندارند؛ ایران اسلامی نیز به خوبی از این فرصت در راستای تولید نفت استفاده می کند تا کمکی شایان به اقتصاد کشور داشته باشد

 

:
:
:
آخرین اخبار