تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۴۶۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیسی دوشنبه هفته جاری به خوزستان سفر می کند
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد پست دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، دوشنبه 18 اردیبهشت جاری به خوزستان سفر می کند
 مسئول روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد پست دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، دوشنبه 18 اردیبهشت جاری به خوزستان سفر می کند.

محمدامین سواری روز شنبه افزود: حجت الاسلام رئیسی پس از استقبال مردمی در فرودگاه بین المللی اهواز، در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز حضور می یابد و طبق برنامه، سخنرانی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات یاست جمهورری، ساعت 17 برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان از عموم مردم و هواداران انتخاباتی خواست در مراسم سخنرانی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی حضور داشته باشند.

مسئول روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان در ادامه گفت: سفر حجت الاسلام رئیسی به خوزستان یک روزه است و هنوز برای حضور انتخاباتی وی در شهرستان های خوزستان تصمیم خاصی گرفته نشده است.

هنوز هیچ یک از نامزدهای پست ریاست جمهوری به خوزستان سفر نکرده اند وگفته می شود محمد باقر قالیباف دیگر نامزد اصولگرای پست ریاست جمهوری هم در هفته جاری به خوزستان سفر می کند.

بنا به این گزارش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) از آقایان قالیباف و رئیسی در رقابت های انتخاباتی حمایت می کند ولی گفته می شود در صورت پیشی گرفتن آرای هر کدام ، یکی از این دو به نفع دیگری کنار خواهد رفت تا پیروزی احتمالی بر جناح رقیب فراهم شود.

هم اکنون ستادهای تبلیغاتی آقایان قالیباف ، رئیسی و روحانی در استان خوزستان و شهرهای تابعه فعال شده اند ولی از فعالیت ستادهای تبلیغاتی آقایان میرسلیم ، هاشمی طبا و جهانگیری در خوزستان خبری نیست.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29اردیبهشت امسال برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: انتخابات 96
:
:
:
آخرین اخبار