تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۰۰۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷۵ طرح در بودجه امسال اندیمشک تامین اعتبار شد

  فرماندار اندیمشک با بیان اینکه اعتبار خوبی برای امسال به این شهرستان اختصاص یافته است، گفت: میزان اعتبار تخصیصی به این شهرستان برای امسال در قالب ۷۵ طرح و ۱۵ سرفصل تعیین شده است.

 یوسف زمانی اصل روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان اندیمشک در سالن نشست های فرمانداری این شهرستان بیان کرد: توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات میان تمام بخش ها و مناطق شهرستان از جمله اولویت های کمیته برنامه ریزی اندیمشک است.

وی توجه به توسعه متوازن شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تعریف طرح های مختلف عمرانی، زیرساختی و افزایش سرانه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی در تمام مناطق اندیمشک گامی مهم برای رشد متوازن این شهرستان است.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه تمام دستگاه های اجرایی مکلف به پیگیری برای جذب این اعتبار هستند، گفت: اجرایی کردن این طرح ها نیاز به تلاش شبانه روزی تمام مجموعه های شهرستان دارد که تمام دستگاه ها در این زمینه باید برنامه ریزی لازم را انجام دهند. 

وی ارتباط موثر و نزدیک دستگاه ها با ادارات و مدیران کل خوزستان را ضروری دانست و افزود: تمام طرح های تعریف شده این شهرستان با رویکرد رفع نیازهای اولویت دار است که اجرایی شدن آنها نقش موثری در ارتقای شاخص ها، سرانه ها و زیرساخت های اندیمشک دارد.

زمانی اصل با بیان اینکه پیگیری برای جذب اعتبار جداگانه برای تجهیز مساجد این شهرستان در حال انجام است، گفت: اعتبارهای خوبی برای شهرداری ها در بودجه امسال دیده شده است که تزریق این اعتبارات در تکمیل طرح های نیمه تمام و اولویت دار شهری موثر خواهد بود.

  شهرستان اندیمشک دروازه ورودی و گذرگاه شمالی خوزستان است. بر اساس آخرین نظرسنجی جمعیت این شهرستان بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر است. اندیمشک دارای ۲۹۳ روستا و دو بخش بزرگ الوار گرمسیری و مرکزی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار