تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۹۶۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر: حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیش از مرحله اول است

 معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: حضور امروز مردم این شهرستان پای صندوق‌های رای نسبت به مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چشمگیرتر است.

مسعود خواست خدایی روز جمعه در مسجد جامع خرمشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مسجد جامع خرمشهر سنگر هشت سال دفاع مقدس بوده و امروز نیز مردم در این سنگر برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ، حضور چشم گیری دارند.

وی افزود: بسیاری از مردم ولایت مدار، مدافعان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به یاد روزهای حماسه و دفاع در مسجد جامع خرمشهر حضور یافته تا رای خود را به صندوق بیندازند.

خواست خدایی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت خود در چهار سال آینده هستیم.

وی بیان داشت: از ابتدای فرآیند رای گیری تاکنون مشکلی به ستاد انتخابات شهرستان گزارش نشده و رای گیری با آرامش و امنیت کامل در حال انجام است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر همچنین به مردم انقلابی و شهید پرور خرمشهر توصیه کرد در ساعات ابتدایی رای خود را به صندوق بیندازند.

در شهر خرمشهر ۸۵ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۵ شعبه سیار و در جزیره مینو هفت شعبه اخذ رای ثابت و سه شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

مسجد جامع خرمشهر مرکز فرماندهی در مقاومت ۳۵ روزه مردمی در مقابل ارتش عراق در روزهای ابتدای جنگ تحمیلی بود.

انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند. دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار