تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۹۵۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخاب دو واحد نمونه صنعتی و تولیدی از خوزستان
در بیست و هشتمین همایش روز ملی صنعت و معدن و تجارت، دو واحد نمونه صنعتی و تولیدی از استان خوزستان انتخاب شدند.
 
  بیست و هشتمین سال روز ملی صنعت و معدن  که با حضور وزیر صمت، معاونین، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان و همچنین روسای اتاق بازرگانی و فعالان عرصه اقتصادی که در تهران برگزار شد دو واحد صنعتی و تولیدی خوزستان به دلیل تولید مدوام و با کیفیت مطلوب به عنوان واحد‌های نمونه انتخاب و لوح تقدیر دریافت کردند.

بر اساس این گزارش شرکت بهسازان جنوب و شرکت تاشا، دو واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۳ اهواز میان صد‌ها شرکت تولیدی و صنعتی به عنوان واحد‌های صنعتی نمونه انتخاب شدند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان که برای حضور در بیست و هشتمین سال روز ملی صنعت و معدن ایران به تهران سفر کرده بود ضمن ابراز خرسندی از انتخاب دو شرکت نمونه گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی تمام تلاش خود را صرف خواهد کرد تا شرکت‌های تولیدی موفق شوند هر ساله به عنوان نمونه انتخاب شوند.

مهدی پور افزود: به نظر می‌رسد بسیاری از شرکت‌های تولیدی استان خوزستان چه از حیث استمرار بی وقفه و چه از حیث کیفیت تولیدات قابلیت‌های لازم برای انتخاب شرکت‌های نمونه هستند که احتمال قریب به یقین در سال‌های آتی درخشش بیشتری خواهند داشت.

وی ادامه داد: شرکت‌های تولیدی و صنعتی با استفاده از مشاوره‌های معاونت صنایع کوچک می‌توانند گره‌های راهبری خود را مرتفع نمایند تا در بازار رقابت موفق‌تر عمل نمایند.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار