تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۹۶۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشست جهاد تبیین شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد/عذاری اهوازی: تولید روزانه ۹۰۰ هزار بشكه نفت در چشم‌انداز سال ۱۴۰۴

 

نشست جهاد تبیین شرکت نفت و گاز اروندان با حضور حجت‌الاسلام رفیعی نماینده مردم‌ خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، مدیران و روئسا و کارکنان این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳، نشست جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین رفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، و جمعی از مدیران، روئسا و کارکنان این شرکت برگزار شد.

در این نشست عبدالله عذاری اهواز مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این شرکت در دولت سیزدهم به دومین تولیدکننده نفت بعد از شرکت ملی مناطق نفتخیز تبدیل شد.

وی با بیان اینکه میدان سپهر و جفیر با ظرفیت ۴۰ هزار بشکه نیز وارد مدار شده است، افزود: در غرب کارون روزانه حدود ۴۵۰ هزار بشکه نفت تولید می‌شود که برنامه داریم تا پایان سال ۱۴۰۴ آن را به حدود ۹۰۰ هزار بشکه برسانیم و همچنین تا پایان برنامه هفتم توسعه آن را به یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: علاوه بر مسائل فنی و تولیدی، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در روستاها همجوار توسط این شرکت در حال انجام است و طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تعلیم دو میلیون حافظ قرآن، شرکت نفت و گاز اروندان نیز در راستای عمل به این مهم با دو هزار قرآن آموز در حال کار است.

وی ادامه داد: در بحث اشتغال نیز قدم‌های خوبی برداشته شد و بیش از ۹۰ درصد استخدامی‌های پیمانکاری از بومی‌های مناطق تاسیساتی است.

وی همچنین به توجه این شرکت در جهاد تبیین در بخش‌های مختلف نیز اشاره کرد و برگزاری این سلسه از جلسات را بسیار مهم و ضروری دانست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسین رفیعی نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرکت نفت و گاز اروندان اقدامات خوبی در حوزه تولید انجام گردیده و در کنار مسائل فنی به مسائل فرهنگی و خانوادگی نیز اهمیت داده شده است که این امر جای قدردانی دارد.

وی بر‌ تمرکز این شرکت به عنوان دومین تولیدکننده نفت کشور در میدان‌های مشترک تاکید کرد.

نماینده مجلس خبرگان در خوزستان اظهار کرد: هیچ مکتبی مانند اسلام بر علم تاکیده نکرده و علم با اسلام آمیخته شده و اسلام دین تعادل، منطق و علم است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) میان دین و سیاست، دین و علم، ایران و اسلام آشتی ایجاد کرد، ادامه داد: حجاب امروز به یک مسئله جدی تبدیل شده که دشمن می‌خواهد از این راه و با جا انداختن تفکرهای اشتباه به ایران آسیب بزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا تحت فشار بوده و نزدیک شدن به قله‌ها نزدیک شعار نیست، اضافه کرد: امروزه دشمنان از عدم مشارکت مردم در انتخابات خوشحال می‌شوند؛ نباید بگذاریم این الگو شکل بگیرد چراکه این انتخابات مسیری برای گسترش فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی همچنین بر مسئله تقویت مشارکت در انتخابات برای ایجاد تحولات موثر در کشور تاکید کرد و گفت: عملکرد دولت شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر بوده و شهید رئیسی می‌تواند الگویی برای انتخاب رئیس جمهور جدید در انتخابات پیش‌رو باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در خوزستان اضافه کرد: انتظار داریم مردم کشور عزیزمان ایران روز جمعه با مشارکت حداکثری در‌ انتخابات، با انتخاب فرد اصلح اجازه دهند مسیر مثبت دولت شهید رئیسی در کشور ادامه پیدا کند.

 

:
:
:
آخرین اخبار