تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۶۱۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شادگان در مجلس: انتخابات ریاست جمهوری روز نقش‌آفرینی مردم است

 نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری را رویدادی حساس و سرنوشت ساز برای کشور عنوان کرد و گفت: مردم با حضور گرم خود در این رویداد سیاسی نقش آفرینی کنند.

هاشم خنفری  اظهار کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید فردی که به مبانی انقلاب اسلامی معتقد است و مجاهدانه در راستای حل مشکلات کشور گام برمی‌دارد را به عنوان فرد اصلح انتخاب کرد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بخصوص شهرستان شادگان برای حضور در پای صتدوق‌های اخذ رای و مشارکتی بالا در جهت تعیین رییس جمهوری اصلح، برگ زرین دیگری را در کارنامه خود رقم بزنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در مرحله اول به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و بر اساس وظیفه شرعی و انقلابی خود در مرحله دوم انتخابات نیز این وظیفه را انجام خواهند داد.

خنفری بیان کرد: مشارکت مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری تامین منافع ملی و عمومی کشور و شهروندان را به همراه دارد.

وی افزود: امید می‌رود با یاری خداوند متعال و مشارکت حداکثری در این انتخابات، اتفاق‌های خوبی برای کشور رقم بخورد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در فرصت باقیمانده باید تا حد توان آرای افراد خاکستری و نظر کسانی که دور اول به دلایل مختلف شرکت نکردند را به سمت صندوق رای به فرد اصلح جلب کرد.

خنفری با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات برای ما یک اصل است گفت: تمام کسانی که استقلال و تمامیت ایران را نمی‌خواهند و دشمنان کینه توز کشور و نظام اسلامی به دنبال کاهش مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات هستند.

وی اظهار کرد: مردم در پای صندوق‌های اخذ رای می‌تواند شکوفایی اقتصادی، عمرانی و آبادانی کشور و منطقه را به همراه داشته باشد، ضمن اینکه حضور گسترده مردم، رییس جمهور منتخب را به خدمتگزاری بیشتر وادار می‌کند.

  انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند. دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در جال برگزاری است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار