تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۹۶۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور پرشور جامعه ورزشی خوزستان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

  همزمان با آغاز مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جامعه ورزشی خوزستان همچون دیگر آحاد مردم حضور پرشوری در انتخابات دارند.

 رای‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۵ تیر به صورت رسمی آغاز و یکی از نکات بارز این انتخابات، حضور پرشور ورزشی ها در صندوق اخذ رای واقع در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز است.

امروز بسیاری از قهرمانان ورزشی و همچنین مسئولان و روسای هیات ها، مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین وی به ویژه اعضای هیات های تکواندو، کونگ فو، ژیمناستیک، وزنه برداری و ورزش زورخانه ای در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

بنی تمیم: حضور جامعه ورزش استان در انتخابات، تجدید میثاق با آرمان‌های نظام است

حمید بنی تمیم روز جمعه پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امروز شاهد حضور پرشور ورزشکاران و قهرمانان خوزستانی در پای صندوق رای هستیم و این همان تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما با حضور در پای صندوق‌های رای نه تنها پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و شهدا نشان دادند بلکه پیام‌های مهمی را برای جهانیان مخابره کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امروز جامعه ورزش استان با مشارکت خود در انتخابات نشان می دهند که آینده کشور برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

رییس هیات وزنه برداری: مشارکت حداکثری مردم در پیشبرد کشور نقش مهمی دارد

سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان نیز پس از حضور در انتخابات در گفت و گو با ایرنا گفت: با اعضای هیات برای حضور در انتخابات آمدیم و باور داریم که مشارکت حداکثری مردم در پیشبرد کشور نقش مهمی دارد.

وی تصریح کرد: از آنجا که مقام معظم رهبری همواره بر مشارکت گسترده در انتخابات تاکید دارند معتقدیم‌که ایران قوی با ورزش شکل می‌گیرد و وزنه برداری نیز در این میان نقش مهمی دارد.

رییس هیات جانبازان و معلولان: اگر به ایران باور داریم باید رای دهیم

جواد حردانی رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان روز جمعه پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر ما به ایران باور و اعتقاد داریم باید رای بدهیم چرا که سرنوشت کشور با حضور در انتخابات مشخص می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم. امیدوارم مردم در امروز در انتخابات شرکت کرده و قدرت ایران را به رخ بیگانگان بکشند.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان گفت: از رییس جمهور آینده انتظار داریم به ورزش نگاه جدی داشته باشد چون اقتدار کشورمان را نشان می‌دهد.

رییس هیات کونگ فو خوزستان: جامعه ورزش امروز حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای دارند

علی امانی رییس هیات کونگ فو خوزستان گفت: ورزشکاران جزو چهره‌های ملی و بین‌المللی بوده و همواره الگوی جوانان هستند لذا حضور این قشر در پای صندوق های رای قطعا بسیار موثر است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به مشارکت حداکثری تاکید دارند و ما نیز تکلیف داریم که زمینه این مشارکت را فراهم کنیم.

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان: امیدوارم دولت آینده، نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشد

مقداد قلندرنژاد رییس هیات ژیمناستیک خوزستان گفت: امروز مرحله دوم چهاردهین دوره از انتخابات ریاست جمهوری است و خوشبختانه همه اهالی ورزش به پای صندوق ها آمده تا بهترین رییس جهمور را انتخاب کنند. من هم بر حسب وظیفه‌ای که داشتم به پای صندوق آمدم و امیدوارم دولت آینده نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشد.

وی افزود: رییس جمهور شهید ما نگاه خوبی به ورزش داشتند و همه شاهد خدمات این رییس جهمور فقید بودیم لذا امیدوارم در دولت جدید هم ورزش در جایگاه خوبی قرار گیرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان: حضور پرشور مردم اقتدار نظام را بالا می‌برد

عماد حقعلی معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ورزشکاران ما از ادوار گذشته تاکنون، همواره پیشگام در انتخابات بوده اند گفت: هر چه میزان انتخابات پرشکوه تر باشد قدرت سیاسی ما در مراودات بین المللی بیشتر و اقتدار نظام بالاتر خواهد رفت.

وی افزود: ورزشکاران همیشه در میادین مختلف بین‌المللی پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوردند و امروز نیز با حضور در انتخابات به عنوان الگو، مردم را به مشارکت می‌خوانند. امیدوارم رییس جمهور آینده با آگاهی از نقش ورزشکاران مسیر را برای اعتلای ایران اسلامی فراهم کند.

حقعلی افزود: ورزشکاران با گوش دادن به فرامین رهبری در انتخابات حضور دارند و موفقیت‌های آنان در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند المپیک نقشه های دشمنان را باطل خواهد کرد.

رییس هیات تکواندو خوزستان: جامعه ورزش در انتخابات حضور پررنگی دارد

عباس پورسلان رییس هیات تکواندو خوزستان نیز با ابراز خوشحالی از حضور قهرمانان در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: خدا را شکر که جامعه ورزش به مانند همیشه در این کنش سیاسی حضور پررنگی دارند و امیدوارم که یک انتخاب خوب داشته باشند تا در سرنوشت کشور دخیل باشند.

بانوی پارادو و میدانی ایران: امروز روز سرنوشت‌سازی برای کشورمان است

فاطمه حزبیان بانوی پارادو و میدانی کشورمان با بیان اینکه امروز روز سرنوشت‌سازی برای کشورمان است گفت: امیدوارم مردم با انتخاب اصلح بتوانند ایران را قدرتمندتر کنند.

وی افزود: همه ما ایرانیان حق رای داشته و امیدوارم با انتخاب اصلح خود باعث سربلندی نظام شویم. همچنین انتظار داریم دولت جدید به ورزش نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان خوزستان: حضور در انتخابات برای ما تکلیف است

وحید انصاری رییس هیات نابینایان و کم بینایان خوزستان گفت: امروز یک تکلیف برای ما است تا انتخاب اصلح را داشته باشیم همچنین ورزشکاران و قهرمانان ما آمدند تا بگویند که ما پای آرمان‌های انقلاب و ایران هستیم.

وی ادامه داد: رییس جمهور آینده در کنار مسائل مختلف کشور باید به ورزش نگاه جدی داشته باشد. رهبر انقلاب از ورزش قوی برای ایران قوی صحبت کردند که برای این چشم‌انداز باید برنامه ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان: قهرمانان ورزشی تمام وجودشان را فدای ایران می‌کنند

سکینه ناصری مقدم معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: قهرمانان ورزشی تمام وجود خود را برای ایران فدا می‌کنند تا در میادین بین‌المللی بهترین نتیجه را کسب کنند. امروز نیز آنان در یک رقابت غیرورزشی حضور پیدا کرده تا انتخابات را پرشور برگزار کنند.

وی ادامه داد: قهرمانان ما برای لبیک به فرمایش رهبر انقلاب پای صندوق رای حاضر شدند تا نشان دهند که شاید اختلافات داخلی وجود داشته باشد اما زمانی که پای منافع نظام و کشور در میان باشد با تمام وجود به میدان خواهند آمد و به جهانیان نشان می‌دهند پای عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهند ایستاد.

بر اساس این گزارش دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته، هشتم تیر برگزار شد و به دلیل کسب نشدن اکثریت مطلق آرا توسط هیچ کدام از نامزدهای حاضر در آن انتخابات شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم نیز مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می کنند.

در این دور، کسب اکثریت نسبی نیاز است و هرکسی که رای بالاتری بیاورد، نهمین رییس جمهوری اسلامی ایران در چهاردهمین دوره خواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار