تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۹۳۸۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پبوند با ولایت فقیه یکی از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رییسی
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه آیت الله رییسی رییس جمهور ابدی ایران شد گفت: شام غریبان آیت الله رییسی مجلس ترحیم نیست بلکه مجلس عهد و پیمان با رییس جمهور شهید برای ادامه دادن راه اوست.
 
 

عهد و پیمان خوزستانی ها با رییس جمهور شهید

 حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی پنجشنبه شب در آیین شام غریبان آیت الله رییسی و همراهان وی در سانجه سقوط بالگرد، در حرم حضرت سبزقبا (ع) بیان کرد: آیت الله رییسی یکی از مردان خدا بود که به قران عمل کرد و با شهادت، مزد خدمت صادقانه خود را دریافت کرد.

وی با بیان اینکه امروز آیت الله رییسی به الگویی برای همه سیاستمداران کشور تبدیل شده است افزود: آیت الله رییسی دولتی را تحویل گرفت که خزانه آن خالی و با بدهی‌های سنگین و بحران‌های اقتصادی متعددی مواجه بود و با تلاش شبانه روزی تمام شاخص‌های کلان اقتصادی را بهبود بخشید.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: افتخار دولت گذشته این بود که یک مسکن هم نساخته است و افتخار دولت مردمی سیزدهم آغاز به کار احداث بیش از ۲ میلیون مسکن برای مردم است.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه آیت الله رییسی با کار شبانه روزی و صبر در برابر تهمت‌ها و فشار‌ها چرخ‌های اقتصادی کشور را پس از رکود در دولت قبل، به حرکت در آورد گفت: پالایشگاه آبادان که در دولت قبل زیان ده بود در دولت سیزدهم به یکی از شرکت‌های بزرگ سود ده در کشور تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه شهادت آیت الله رییسی فرصتی برای بازخوانی خدمات رییس جمهور شهید است بیان کرد: آیت الله رییسی با سکوت و صبر در برابر تهمت‌ها و تحقیرها، خدمات بسیار زیادی به یادگار گذاشت.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: بسیاری از سیاسیون برای موفق نشدن آیت الله رییسی و ایجاد حاشیه برای دولت مردمی هر چه در توان داشتند به کار بستند ولی رییس جمهور شهید با صبر در برابر این فشار‌ها و تهمت‌ها، شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش کرد و در نهایت مزد اخلاص خود را نیز به بهترین شکل دریافت کرد.

وی پبوند با ولایت فقیه را یکی از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رییسی دانست و گفت: آیت الله رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهور ایران اسلامی، سه سال رییس قوه قضائیه، سه سال تولیت آستان قدس رضوی و سه سال رییس جمهور بود و در سوم خردادماه ۱۴۰۳در کنار امام هشتم آرام گرفت.

وی با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری – روز دزفول ادامه داد: دزفول در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و نام خود را در تاریخ ایثار و مقاومت ثبت کرد.

امام جمعه موقت اهواز ، دزفول را دژ مقاومت ایران اسلامی دانست و گفت: صبر کردن در مصیبت‌ها، خالی نکردن میدان در سختی‌ها و ایستادگی در زیر موشکباران‌ها از ویژگی‌های ممتاز دزفول در طول دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دزفول نماد مقاومت ایران اسلامی است، افزود: دزفول در دوران دفاع مقدس یک شهر نبود بلکه عقبه مستحکم جبهه‌های جنگ و رزمندگان و سنگر مقاومت بود و ایستادن مردم این شهر زیر موشکباران‌ها موجب امید و قوت قلب رزمندگان بود.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر آیت الله شهید ابراهیم رییسی با حضور میلیون‌ها نفر پس از تشییع در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد پنجشنبه سوم خردادماه در جوار حرم امام رئوف (ع) آرام گرفت.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار