تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۲۹۵۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک میلیون شهروند اهوازی واجد شرایط رأی دادن هستند

  فرماندار اهواز گفت: یک میلیون نفر از شهروندان اهوازی واجد شرای رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

  سید احمد موالی‌زاده دوشنبه در نشست خبری در محل فرمانداری اهواز بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه رویداد ملی انتخابات در شهرستان اهواز انجام شده است.

فرماندار اهواز با اشاره به تعیین ۶۰۷ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان گفت: بیش از ۱۷ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در اهواز فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تمهیدات فنی و پشتیبانی لازم انجام شده گفت: با توجه به اینکه انتخابات در فصل تابستان و گرمای شدید برگزار می‌شود تمامی شعب اخذ رای به وسایل سرمایشی تجهیز شدند و در صورتی که شعبه‌ای به لحاظ سرمایشی مشکلی داشته باشد معلق خواهد شد.

موالی‌زاده با بیان اینکه یک سوم فرآیند انتخابات استان در شهرستان اهواز برگزار می‌‍شود ادامه داد: آموزش عوامل اجرایی در حال برگزاری است تا خللی در برگزاری انتخابات وجود نداشته باشد و خوشبختانه شور انتخاباتی در این شهرستان با وجود گرمای شدید بسیار خوب بوده است.

فرماندار اهواز اظهار کرد: به رغم هوای گرم، تاکنون مردم از برنامه‌هایی که با حضور ۲ نامزد انتخاباتی در اهواز برگزار شد به خوبی استقبال کرده اند.

وی از تقسیم بندی اهواز به ۳۰ منطقه برای نظارت هر چه بهتر بر نحوه برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: نشست هایی با اقشار و اقوام‌ مختلف مردم در حال برگزاری است تا با دعوت مردم برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رای همکاری کنند.

بیش از یک میلیون شهروند اهوازی واجد شرایط رأی دادن هستند

موالی زاده با بیان اینکه یک‌میلیون‌ نفر در شهرستان اهواز به لحاظ سنی واجد شرایط رأی دادن هستند ادامه داد: هیچ شعبه‌ اخذ رای در شهرستان اهواز به صورت کاملا الکترونیک نیست و تلاش داریم تا برای انتخابات شوراها در اوایل سال آینده این تمهیدات دیده شود.

فرماندار اهواز تصریح کرد: مانور برق برای جلوگیری از هر گونه قطعی برق در شعب اخذ رای انجام شده است تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه در کمیته امنیتی انتخابات تقسیم‌ کار لازم با دستگاه‌های امنیتی انجام شده اضافه کرد: افرادی در مناطق خاص به عنوان بازرس ویژه از سوی فرمانداری اهواز برای بازرسی از نحوه برگزاری انتخابات تعیین شده است.

هشتم تیرماه جاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار