تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۲۸۶۵۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور چهار ورزشکار و ۲ مربی خوزستانی در اردوی تیم ملی پارا دوومیدانی ایران
  دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان گفت: چهار ورزشکار مطرح استان با نظر فدراسیون جانبازان و معلولان به اردوی تیم ملی پارادو و میدانی دعوت شدند.

ابراهیم غرباوی  بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی پارا دوومیدانی برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های پارالمپیک پاریس از ۲۳ دی ماه به مدت ۱۴ روز در تهران دنبال می‌شود.

وی افزود: امان الله پاپی، هاشمیه متقیان، الهام صالحی و صادق بیت سیاح چهار ورزشکار خوزستانی حاضر در این اردو هستند.

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان گفت: مهدی فارسی و زهرا کرم زاده ۲ مربی سازنده استان نیز در این اردو دیگر ملی پوشان را همراهی می کنند.

غرباوی گفت: امیدواریم ورزشکاران خوزستان همچون گذشته پرچم کشورمان را در مسابقات جهانی و المپیک به اهتزاز درآورده و نقش مهمی در رنکینگ تیمی ایران داشته باشند.

وی افزود: ورزشکاران استان در طی سالیان گذشته و از جمله بازی‌های آسیایی هانگژو، همواره نقش موثری در سبد مدالی کشورمان داشته و اقتدار خود را به حریفان دیکته کردند.

غرباوی ضمن قدردانی از حمایت‌های خوب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از ورزشکاران جانباز و معلول استان گفت: این اقدام در روند نتیجه گیری ورزشکاران موثر بوده و باعث می‌شود تا بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.

بر اساس این گزارش، ورزشکاران جانباز و معلول خوزستان با کسب ۶ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز، نقش موثری در موفقیت کاروان ایران در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو داشتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار