تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۹۳۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: انتخابات در رامشیر با استقبال مردم همراه است

 فرماندار رامشیر با اشاره به فعالیت ۵۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان گفت: مردم رامشیر از ابتدای ساعات رگیری گیری برای شرکت در مرحله دوم انتخابات مشارکت خوبی داشته و این روند تا ساعات پایانی راگیری نیز ادامه خواهد داشت.

عبدالرضا احسانی نیا  با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری این مرحله از انتخابات اظهار کرد: گزارش ها از استقبال مردم برای مشارکت در فرآیند رای گیری در شعب حاکی است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ شعب اخذ رای در شهرستان رامشیر ادامه داد: از این تعداد ۲۰ صندوق در شهر رامشیر، ۱۴ صندوق در بخش مشراگه و ۱۶ صندوق در بخش مرکزی مستقر می‌شوند.

فرماندار رامشیر با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سلامت و امنیت کامل و رقابت سالم میان دو کاندیدا انجام شده است ادامه‌داد: بیش از هزار ۵۰۰ نفر نیز عوامل اجرایی، کار نظارت، بازرسی و حفاظت انتخابات را انجام می‌دهند.

احسانی نیا بیان داشت: امیدواریم با تلاش های انجام شده، همواره در ساعات باقی مانده تا پایان فعالیت شعب اخذ رای، شاهد حضور پررنگ مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

فرماندار رامشیر با بیان اینکه رامشیر حوزه فرعی شهرستان رامهرمز است، بیان کرد: شهرستان رامشیر خوشبختانه جزو شهرهای با تعداد مشارکت بالا بود و بیش از ۶۰ درصد مردم در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند.

مردم حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر نیز باید از بین إبراهیم متینیان نماینده فعلی و امیرحسین نظری، یک نفر را راهی مجلس کنند.

بر اساس این گزارش، ۳۰۹ شعبه برای اخذ رأی در این دو حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر فعالیت دارند.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۸ نماینده مردم خوزستان، ۱۵ نفر انتخاب و به بهارستان راه یافتند. انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی است.

علاوه بر عوامل اجرایی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر از سایر مناطق استان برای کمک به برگزاری انتخابات حضور دارند.

از سوی استاندار خوزستان نمایندگان ویژه‌ای برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات تعیین و در آبادان، رامهرمز، رامشیر و بخش‌های مختلف این سه شهرستان تعیین شده‌اند.

در دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی که در مرحله اول در همان حوزه انتخابیه رأی دادند می‌توانند رأی بدهند.

متولدان ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار