تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۲۹۳۰۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تشریح کرد:
آخرین وضعیت اجرای پروژه چهارخطه محور اهواز- مسجدسلیمان
آخرین وضعیت اجرای پروژه چهارخطه محور اهواز- مسجدسلیمان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز روکش آسفالت بخشی از پروژه چهارخطه اهواز- مسجدسلیمان حدفاصل روستای آبگاه خبر داد.

رحمان بهرامی با اشاره به ضرورت تکمیل چهارخطه محور اهواز- ملاثانی- مسجدسلیمان اظهار کرد: بخشی از پروژه چهارخطه مسیر اهواز – ملاثانی - مسجدسلیمان به طول ۴ کیلومتر حد فاصل سه‌راهی گاوسوار تا روستای آبگاه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در حال روکش آسفالت است.

وی با بیان این که این پروژه از محل اعتبارات ملی اجرایی شده است، افزود: پروژه چهارخطه محور مسجدسلیمان – اهواز از سال گذشته آغاز شده و تا مرحله زیرسازی هم پیش رفته بود اما با موانع مختلفی از جمله معارض، کمبود اعتبارات و… مواجه شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات لازم برای ادامه این پروژه تخصیص داده شد.

بهرامی ادامه داد: این پروژه کاهش سوانح جاده‌ای، کاهش میزان مصرف سوخت و هم چنین کاهش مدت زمان سفر را به دنبال دارد. با بهره‌برداری از این پروژه رفت و آمد و تردد در مسیر اهواز - مسجدسلیمان تسهیل می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در این محدوده و منطقه زمین‌های کشاورزی مرغوبی وجود دارد با افتتتاح این پروژه محصولات مرغوب کشاورزی در زمان کمتری به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

وی در خصوص جزییات پروژه چهارخطه اهواز - مسجدسلیمان عنوان کرد: طول کل این پروژه ۱۲۰ کیلومتر و در این مسیر چندین پروژه راهسازی فعال است. از ملاثانی تا مسجدسلیمان که حدود ۹۰ کیلومتر است اداره کل راه و شهرسازی در قالب ۶ قطعه به طول حدود ۵۰ کیلومتر در حال اجرای پروژه توسط پیمانکار است و اعتبارات این طرح نیز از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

بهرامی ادامه داد: ۳ قطعه ۱۰ کیلومتری در این محور از مسیر پلیس راه ملاثانی تا سه راهی گاوسوار، یک قطعه ۲ کیلومتری از دو راهی لالی تا مسجدسلیمان و هم چنین کمربندی مسجدسلیمان به طول ۱۳ کیلومتر دارای پیمانکار برای اجرای طرح است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار