تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۰۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس بهار خوزستان
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره عکس بهار خوزستان تا 30  فروردین 93 تمدید شد.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با دعوت از تمامی علاقه‌مندان و عکاسان سراسر کشور نخستین جشنواره عکس بهار خوزستان را به منظور شناسایی هر چه بهتر ظرفیت‌های ارزشمند استان با بهره‌گیری از نگاه خلاقانه عکاسان، مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور برگزار می‌کند.

نخستین جشنواره عکس بهار خوزستان با موضوع‌های فرهنگ، جغرافیا، اقلیم و طبیعت، اماکن و آثار تاریخی خوزستان، یادمان‌های دفاع مقدس،کاروان‌های راهیان نور، بقعه‌های متبرکه، جاذبه‌های گردشگری و طبیعت‌گردی، گردشگری آبی، رودخانه‌ها و تالاب‌ها، کارگاه‌های صنایع دستی و هنرهای سنتی، مردم‌شناسی، اقوام و زندگی عشایری در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای (آماتور) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در هر بخش لازم است علاوه بر درنظرگیری و رعایت مقررات جشنواره در برگه شرکت در جشنواره علاقه‌مندی خود را در یکی از بخش ها مشخص کنند

نشانی دبیرخانه جشنواره:

خوزستان، اهواز، خیابان امام خمینی شرقی، به سمت یوسفی، خیابان ایستگاه کارون، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خوزستان، دبیرخانه نخستین جشنواره عکس بهار خوزستان.

جهت کسب اطلاع بیشتر با تلفن: 0611- 5530353 , 09169082321 تماس بگيريد و يا عکس‌های خود را به رایانامه: update_photo@yahoo.com ارسال كنيد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار