تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۹
کد خبر: ۲۹۰۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف 27 دستگاه ماینر قاچاق در اهواز

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان از کشف 27 دستگاه ماینر قاچاق در عملیات مأموران انتظامی در شهرستان اهواز خبر داد.

 سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مأموران اداره مبارزه باقاچاق کالاوارز اين پليس با همکاري پليس پاوا و پليس گمرک با انجام اقدامات اطلاعاتي از راه اندازي مزرعه استخراج ارز ديجيتال در يک واحد مسکونی در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از تکميل و اطمينان از صحت اطلاعات خود با انجام هماهنگي مرجع قضائي به واحد مسکونی مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل 27 دستگاه استخراج رمز ارز ديجيتال غیر مجاز، دو دستگاه خودرو سانتافه اوراقی، یک عدد داشتبورد سانتافه و یکدستگاه موتور سيکلت سنگين قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با اشاره به دستگيری يک نفر در اين رابطه تصريح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده را 15 ميليارد و 400 میلیون ريال برآورد کردند.

شعبان در پايان با بيان اين که مبارزه با استخراج ارزهاي ديجيتال غير مجاز به صورت مستمر در دستور کار پليس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از فعاليت غيرمجاز اشخاص در اين زمينه مطلع شدند مي توانند موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار