تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۴۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی 55 پرونده تخلفات بهداشتی در اندیمشک
مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از ارسال 55 پرونده تخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم خبر داد
مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از ارسال 55 پرونده تخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم خبر داد.

احمد مجیدی امروز اظهار کرد: در پی بازرسی از فروشگاه‌ها و مراکز توزیع مواد غذایی 55 مورد تخلف بهداشتی در این بازرسی‌ها کشف و گزارش مربوطه برای پیگیری قضایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

وی افزود: این بازرسی‌ها به صورت مستمر و از همه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران‌های بین‌راهی و نانوایی‌ها سطح شهرستان صورت می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اضافه کرد: مواد غذایی باید دارای پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت، تاریخ مصرف معتبر، آدرس سازنده و شرایط نگهداری و عرضه به صورت بهداشتی باشد.

مجیدی با بیان اینکه سلامت مردم در اولویت کارهای ما قرار دارد، تصریح کرد: اولین رکن جامعه سلامت روح و جسم افراد آن جامعه می‌باشد و باید در جهت تامین  این مهم به مسائل بهداشتی و غذایی توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی یادآور شد: در کنار اقدامات اجرایی به منظور ارتقا سطح بهداشت و سلامت مردم باید اطلاع رسانی لازم به منظور بالابردن آگاهی و دانش اجتماعی مردم در زمینه رعایت بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری‌ها نیز انجام شود.

این مسئول در پایان بیان کرد: همچنین در راستای تامین سلامت مردم به صورت مستمر بر آب شرب مورد استفاده شهروندان سطح شهر و روستاها نظارت و نمونه‌برداری صورت می‌گیرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار