تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موکب مردم اندیمشک در اربعین راه اندازی می‌شود
با هدف گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) و توسعه فرهنگ ارزشی ‌و اسلامی، موکب مردم اندیمشک در اربعین امسال راه‌اندازی می‌شود
جانشین بسیج مداحان اندیمشک گفت: با هدف گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) و توسعه فرهنگ ارزشی ‌و اسلامی، موکب مردم اندیمشک در اربعین امسال راه‌اندازی می‌شود.

عبدالحسین حسنوند اظهار داشت: با هدف گسترش فرهنگ اهل‌بیت (ع) و توسعه فرهنگ ارزشی ‌ واسلامی موکب مردم اندیمشک در اربعین امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: این موکب به مناسبت حضور گسترده زائرین حسینی و در مسیر تردد کاروان‌های عزاداری و با پیش بینی خدمات طبخ و توزیع میان وعده و غذای مورد نیاز کاروان‌های سوگواری راه‌اندازی خواهد شد.

جانشین بسیج مداحان مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی اندیمشک عنوان کرد: موکب مردم اندیمشک در اربعین سال گذشته پذیرای زائرین و سوگواران حسینی با توزیع روزانه بیش از 1800 وعده و میان ‌وعده غذایی بود که با استقبال گسترده علاقه مندان برگزار شد.

وی افزود: ساخت موکب مردم اندیمشک به مناسبت اربعین حسینی با همراهی خودجوش اقشار مختلف اجتماعی و امام جمعه شهرستان، آغاز شده و پیش بینی افتتاح آن در کمترین زمان ممکن و قبل از حرکت کاروان‌های حسینی می‌شود.

حسنوند بیان کرد: موکب مردم اندیمشک در سال گذشته توانست خدمات گسترده‌ای در تامین نیازهای شهروندان و اقشار مختلف اجتماعی داشته و امسال نیز توجه به این نیاز اولویت مهم بخش‌های مختلف شهری است.

جانشین بسیج مداحان مسول کانون مداحان و شعرای آیینی اندیمشک عنوان کرد: هم‌چنین به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان در ایام سوگواری حسینی (ع) گروه هم خوانی اندیمشک به همراه شش شهر دیگر به مدت 10 روز در پایانه چزابه به اجرای مراسم و سوگواری پرداخت.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار