تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۹۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه پیام‌نور اندیمشک خبر داد:
انجام ۲۴ طرح پژوهشی در دانشگاه اندیمشک
رئیس دانشگاه پیام‌نور اندیمشک از انجام ۲۴ طرح پژوهشی از سوی اساتید این دانشگاه خبر داد
رئیس دانشگاه پیام‌نور اندیمشک از انجام ۲۴ طرح پژوهشی از سوی اساتید این دانشگاه خبر داد.

فرهاد کیانفر امروز اظهار کرد: تاکنون 24 طرح پژوهشی در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش، کشاورزی، معارف و الهیات و مشاوره خانواده در این دانشگاه به انجام رسیده است.

وی افزود: همچنین تاکنون 60 مقاله علمی از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه در مجلات علمی معتبر و همایش‌ها مختلف ارائه شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اندیمشک اضافه کرد: با توجه به امکانات موجود و کمبود اعتبار این دانشگاه توانسته در زمینه کسب مقام‌های ورزشی و تربیت بدنی مقام دوم استان را در میان 31 واحد دانشگاهی سطح استان کسب کند.

کیانفر یادآور شد: روند رشد این دانشگاه با توجه به زمان کمی که از تاسیس آن می‌گذرد از نظر علمی و آموزشی روند رو به رشدی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 100 دانشجو در 19 رشته تحصیلی و در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

کیانفر با بیان این که در حال حاضر 150 استاد در دانشگاه مشغول به تدریس هستند، تصریح کرد: استفاده از اساتید بومی و نخبه در راستای بالا بردن سطح علمی دانشجویان از اولویت‌های این دانشگاه در سال جاری است.

رئیس دانشگاه پیام نور اندیمشک در پایان بیان کرد: در کنار بحث آموزش توجه به امر فرهنگ از دیگر اولویت‌های این دانشگاه است به صورتی که در سال‌های 92 و 93 این دانشگاه مقام نخست را در بین 31 مرکز پیام نور سطح استان در زمینه فرهنگ به خود اختصاص داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار