تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۲۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیته امداد اندیمشک:
طرح حمایت از ایتام در اندیمشک اجرا شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: با هدف رشد و گسترش خدمات معنوی کمیته امداد خمینی (ره) در شهرستان، طرح کمک به ایتام در اندیمشک اجرا شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: با هدف رشد و گسترش خدمات معنوی کمیته امداد خمینی (ره) در شهرستان، طرح کمک به ایتام در اندیمشک اجرا شد.

خیرالله قلاوند اظهار داشت: بیش از 4 هزار خانه وار شهری و روستایی اندیمشک از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: امسال بیش از 12 هزار نفر از حمعیت محروم و آسیب پذیر شهرستان در بخش شهری و روستایی از خدمات کمیته امداد امام خیمنی (ره) اندیمشک بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک عنوان کرد: با هدف رشد و گسترش خدمات معنوی کمیته امداد خمینی (ره) در شهرستان، طرح کمک به ایتام در اندیمشک اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح 30 پدر معنوی با مشارکت در طرح ایتام اندیمشک، به حمایت از کودکان بی‌سرپرست این شهرستان پرداختند.

قلاوند بیان کرد: با اجرای طرح ایتام اندیمشک، بیش از 35 کودک بی‌سرپرست دارای حامی معنوی و مادی شدند.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک امسال و با هدف رشد جذب کمک‌های مادی و معنوی در شهرستان، اقدام به اجرا و برگزاری چندین طرح و برنامه آموزشی و خیریه در بخش‌های شهری و روستایی اندیمشک طراحی و به اجرا برساند و در این زمینه اقدامات قابل توجهی را به اجرا برساند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار