تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اندیمشک:
سارقان کامیون‌های جاده‌‌های خوزستان دستگیر شدند
با پیگیری‌های صورت گرفته و با تلاش گسترده ماموران انتظامی و همکاری دستگاه قضائی سارقان کامیون‌های جاده‌‌های خوزستان در محورهای خرم‌آباد به اندیمشک دستگیر شدند
دادستان عمومی‌وانقلاب اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با تلاش گسترده ماموران انتظامی و همکاری دستگاه قضائی سارقان کامیون‌های جاده‌‌های خوزستان در محورهای خرم‌آباد به اندیمشک دستگیر شدند.

صادق جعفری چگنی اظهار داشت: امنیت یک شاخص و نیاز مهم اقشار مختلف اجتماعی در بخش و عرصه‌های مختلف است.

وی گفت: مشارکت و همکاری شهروندان در توسعه خدمات مطلوب انتظامی و قضایی در جامعه و کاهش میزان جرائم مختلف اثر گذار است.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک عنوان کرد: از ابتدای امسال و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان اقدامات گسترده‌ای در بخش تامین امنیت و مقابله با جرائم مختلف در اندیمشک طراحی و به اجرا رسیده است.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و با تلاش گسترده ماموران انتظامی و همکاری دستگاه قضایی سارقین کامیون های  جاده‌ای خوزستان دستگیر شدند.

جعفری چگنی بیان کرد: این افراد در محورهای ارتباطی خرم آباد به اندیمشک و اهواز نسبت به ارتکاب اعمال مجرمانه خود می‌پرداختند‌.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته این مجرمین در کمترین زمان ممکن توسط نیروی انتظامی دستگیر و برای طی مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

دادستان عمومی اندیمشک با بیان اینکه این سارقان در قالب دو باند مرتبط اقدام به اجرای اعمال مجرمانه خود می‌پرداختند، گفت: تا کنون سه عضو این باند به همراه کالاهای مسروقه گسترده، دستگیر و کشف و ضبط شده است و عملیات شناسایی و دستگیری دیگر مجرمین باند سارقین جاده‌های خوزستان نیز آغاز شده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار