تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک افتتاح شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک گفت: با هدف توسعه و گسترش فرهنگ ترافیکی در اقشار مختلف اجتماعی فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک افتتاح شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک گفت: با هدف توسعه و گسترش فرهنگ ترافیکی در اقشار مختلف اجتماعی فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک افتتاح شد.

با حضور جمعی از مسئولان محلی آیین افتتاح فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک در محل پارک بزرگ این شهرستان، برگزار شد.

سعید رحیمی در این مراسم، اظهار داشت: توجه به رشد فرهنگ آموزش‌های ترافیکی به دانش آموزان، به عنوان اقشار مهم و سرمایه‌های اجتماعی جامعه، یک نیاز مهم عمومی است.

وی گفت: توجه به رشد و گسترش آموزش‌های فرهنگ ترافیکی به دانش آموزان، ضمن انتقال و ترویج مناسب این فرهنگ، جامعه را از خطرهای احتمالی فرهنگ غلط ترافیکی و گسترش آسیب‌های مالی و انسانی آن به دور خواهد نگاه داشت‌.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک عنوان کرد: با هدف توسعه و گسترش فرهنگ ترافیکی در اقشار مختلف اجتماعی فاز دوم شهرک ترافیکی اندیمشک افتتاح شد.

وی افزود: شهرک ترافیکی اندیمشک با هدف آشنایی مطلوب دانش آموزان مقطع ابتدایی و نو آموزان مهدک کودک‌های شهرستان با فرهنگ صحیح رانندگی و ترافیکی طراحی و به بهره برداری رسیده است.

رحیمی بیان کرد: با افتتاح فاز دوم این شهرک در شهرستان به مناسب هفته نیروی انتظامی، کار‌شناسان راهنمایی و رانندگی با نحوی مطلوب به ارائه خدمات ترافیکی به دانش آموزان اندیمشک خواهند پرداخت.

وی گفت: با همکاری بخش‌های مختلف شهری، تمام امکانات مورد نیاز این مجموعه از قبیل علائم ترافیکی، خط کشی خیابان‌ها، چراغ‌های راهنمایی، محل‌های تردد عابر پیاده، خودروهای تعلیمی، لباس فرم پلیس مدرسه و تامین روشنایی تهیه و به بهره برداری رسیده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار