تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۰۰۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان راهداری کشور: جاده قفاص آبادان ۲ بانده می‌شود

  معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: جاده قفاص آبادان در راستای کاهش اتفاقات جاده‌ای ۲ بانده می‌شود.

 علیرضا راستیار یکشنبه در بازدید از جاده حادثه‌خیر سه راه مدن آبادان اظهار کرد: برای اصلاح هندسی سه راهی مدن و ۲ بانده کردن مسیر تا سادات مشاور فنی گرفته خواهد شد تا از بروز حادثه در این مسیر گرفته شود.

وی گفت: اقدامات و عملیات فوری برای ارتقای ایمنی مسیر طرح برای جلوگیری از تصادفات در نظر گرفته شده ضمن اینکه قرار گرفتن بافت مسکونی در مسیر باعث ایجاد ترافیک بالا در آن شده است.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: شدت ترافیک از سه راه مدن تا روستای سادان به اندازه‌ای است که عرض موجود جاده فعلی پاسخگوی ترافیکی نیست.

وی گفت: مقرر شد اداره کل راهداری خوزستان از طریق مشاور و بازده فنی و تخصصی،کمتر از ۲ ماه طرح فنی را تهیه و پس از بررسی، مجوز اخذ پیمانکار و مناقصه برای احداث باند دوم انجام شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در این بازدید بر حق مردم منطقه جهت در اختیار داشتن جاده ایمن تاکید کرد و گفت: تمام موارد و موانع شهری این طرح در شهرستان برطرف شده و به اقدام ملی سازمان راهداری در این خصوص نیاز است.

احسان عباسپور ابراز امیدواری کرد: تا ۲ ماه آینده فاز اول طرح ۲ بانده کردن این جاده حدفاصل سه راه مدن و روستای سادات آغاز شود.

در جریان بازدید معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جمعی از روستاییان با وی گفت و گو و خواستار تسریع در ۲ بانده کردن مسیر شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار