تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۳۰۰۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم تامین اعتبار برای ایمن سازی نقاط پرحادثه در خوزستان، ایمن سازی ۱۰ نقطه در دستور کار
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر تامین اعتبار لازم برای ایمن سازی نقاط پرحادثه در استان از محل اعتبار مولدسازی گفت: ایمن سازی ۱۰ نقطه تا پایان امسال در دستور کار است.
 

 محمد خانچی در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان در محل معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان برای ایمن سازی نقاط پرحادثه در استان تاکید کرد و گفت: ۱۹ نقطه پرحادثه در استان وجود دارد که ایمن سازی ۱۰ نقطه تا پایان سال انجام خواهد شد و برای ایمن سازی ۹ نقطه دیگر اعتبار لازم را می‌توان از محل طرح مولدسازی تامین کرد و اداره کل راهداری استان در این راستا باید اعتبار مورد نیاز را به کارگروه مربوطه اعلام کند.

وی افزود: با توجه به آغاز کشت پاییزه و شروع فعالیت کارگران فصلی نظارت بر عبور و مرور کارگران در جاده‌های استان برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی ضروری است.

خانچی با بیان اینکه خوزستان به واسطه داشتن مناطق جنگی مورد هدف کاروان‌های راهیان نور است، ادامه داد: با توجه به آغاز اردوی راهیان نور دانش‌آموزی و افزایش تردد در جاده‌های استان پلیس راهور و دستگاه‌های امدادرسان به صورت مستمر مسیر‌ها را پایش و نظارت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اعلام کرد در راستای سرعت بخشیدن در عملیات بهسازی راه‌ها، از ابتدای امسال تاکنون ۴۴ دستگاه ماشین آلات با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال خریداری شده است.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار