تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۳۰۰۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از ۶ هزارو ۵۰۰ اتصال شبکه ۳۳ هزار ولت کلانشهر اهواز اصلاح شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای پایداری هرچه بیشتر شبکه برق و پیشگیری از بروز خاموشی‌های ناخواسته تعداد ۶ هزارو ۵۹۹ اتصال سست روی خطوط فشار متوسط ۳۳ هزار ولت با بهره گیری از گروه‌های ویژه کار با خطوط برقدار در کلانشهر اهواز اصلاح شد.
 

 

محمد فراتی  با اشاره به اقدامات انجام شده بر روی شبکه برق کلانشهر اهواز اظهار کرد: تامین برق مستمر و پایدار به ویژه در فصل گرم سال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه اکثر وسایل و امکانات ضروری و رفاهی جامعه با توجه به پیشرفت تکنولوژی وابستگی بسیار زیادی به برق دارد که می‌طلبد، صنعت برق تمهیدات متعددی در زمینه تامین برق به ویژه در فصل گرم سال داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به راه اندازی یکی از مجهزترین مراکز فنی و تخصصی ویژه کار باخطوط برقدار در کلانشهر اهواز تصریح کرد: نیروهای این شرکت با اقدامات فنی و تخصصی بدون نیاز به اعمال خاموشی به شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات ویژه اقدام به رفع اشکالات و آسیب های رخ داده روی شبکه کردند.

 

فراتی خاطرنشان کرد: در ۶ ماه نخست سال‌جاری با بررسی های میدانی و استفاده از تجهیزات مدرن فنی این تعداد اتصال سست و سیم لاشگی و جمپر بریدگی که در اثر افزایش گرمای هوا و همچنین بالارفتن میزان بارمصرف به ویژه در ساعت های پیک یا اوج مصرف برق که در اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ رخ می دهد را شناسایی و اصلاح کنند.

وی گفت: مجموعه تلاشگر و پویای صنعت برق در اهواز در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان با بررسی‌های مستمر شبکه برق بصورت شبانه تلاش می‌کند تا شبکه‌ای پایدار را برقرار کنند.

شبکه برق کلانشهر اهواز دارای ۱۱ هزارو ۵۴۱ کیلومتر با تعداد ۱۵ هزارو ۲۹۸ دستگاه ترانس و ۶۳۵ هزارو .۷۴۰ مشترک می‌باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار
v