تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۳۰۰۷۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اصلاح ۶۵۹۹ اتصال سست روی شبکه برق فشار متوسط اهواز
محمد فراتی اظهار کرد: در راستای پایداری هرچه بیشتر شبکه برق و پیشگیری از بروز خاموشی‌های ناخواسته اتفاقاتی تعداد ۶۵۹۹ اتصال سست روی خطوط فشار متوسط ۳۳ هزار ولت با بهره‌گیری از گروه‌های ویژه کار با خطوط برقدار، در کلانشهر اهواز اصلاح شد.

وی افزود: تامین برق مستمر و پایدار به ویژه در فصل گرم سال از درجه اهمیت بالایی برای ما برخوردار بوده و نیاز کنونی بشر به نعمت برق با توجه به استفاده از لوازم برقی مختلف، آن را دو چندان کرده است.

فراتی ادامه داد: امروزه اکثر وسایل و امکانات ضروری و رفاهی جامعه با توجه به پیشرفت تکنولوژی وابستگی بسیار زیادی به برق دارد و این مهم می‌طلبد تا صنعت برق تمهیدات متعددی در زمینه تامین برق به ویژه در فصل گرم سال داشته و مرتبا با برنامه‌ریزی فنی مستمر و دوره‌ای نسبت به رفع نواقص و معایب شبکه ناشی از مصرف اقدام کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: طی سال‌های گذشته با راه‌اندازی یکی از مجهزترین مراکز فنی و تخصصی ویژه کار با خطوط برقدار در کلانشهر اهواز در راستای حفظ و پایداری شبکه برق با بهره‌گیری از کادر متخصص بدون نیاز به اعمال خاموشی به شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات ویژه اقدام به رفع اشکالات و آسیب‌های رخ داده روی شبکه می‌شود.

فراتی بیان کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری با بررسی‌های میدانی و استفاده از تجهیزات مدرن فنی تعداد ۶۵۹۹ اتصال سست و سیم‌لاشگی و جمپر بریدگی که در اثر افزایش گرمای هوا و همچنین بالارفتن میزان بارمصرف به ویژه در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف برق ( از ساعت ۱۲تا ۱۸ ) رخ می‌دهد شناسایی و پس از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم نسبت به اصلاح عیوب شبکه بدون اعمال خاموشی اقدام شده است. 

وی گفت: مجموعه صنعت برق در اهواز در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان با بررسی‌های مستمر شبکه برق بصورت شبانه‌روز در تلاش است تا شبکه‌ای پایدار را ایجاد کرده و موجب جلب رضایتمندی مردم شود.

فراتی یاداور شد: در حال حاضر شبکه برق در کلانشهر اهواز به میزان ۱۱ هزار و ۵۴۱ کیلومتر است. این شبکه دارای تعداد ۱۵۲۹۸ دستگاه ترانس است و تعداد ۶۳۵ هزار و  ۷۴۰ مشترک از آن تغذیه می‌کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار
v